محبوبت ترین خودروها در اینستاگرام کدامند؟

0

محبوب ترین خودروهای جهان ،محبوب ترین ماشین ها در ایران

شبکه های اجتماعی ؛امروزه  به جزئی لاینفک از زندگی روزمره مردم جهات تبدیل شده است بطوریکه هر فردی علاوه بر فعالیت در دنیایی واقعی ساعات زیادی از زمان خود را توسط شبکه اجتماعی در دنیایی مجازی سپری می کند. از این رو شبکه اجتماعی ، محلی مهمی برای برند های دنیا جهت معرفی محصولات خود محسوب می گردد.در این بین اینستاگرام را می توان یکی از مهم ترین و برجسته ترین شبکه های اجتماعی نام برد که بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده است. پس جای تعجب ندارد که خودروسازان بعنوان یک کالایی مهم و البته لایف استایل در این شبکه حضوری فعال دارند.

موسسه OSV به تازگی مطالعاتی را در خصوص محبوترین برند خودرویی در این شبکه اجتماعی انجم داده نتیاج جالبی هم نیز بدست آمده است چرا که در این لیست کمتر خودرو سازان لوکس و تراز اول خبری به چشم می خورد.البته این موسسه بجای بررسی بیشترین فالوور به برسی میزان منشن در هشتگ ها را مورد برسی قرار داده است.

۰ ۱۳۹۷/۲/۳۱
محبوبت ترین خودروها در اینستاگرام کدامند
محبوبت ترین خودروها در اینستاگرام کدامند

۱۰ –جیپ

محبوب ترین خودروهای جهان محبوب ترین ماشین ها در ایران محبوب ترین خودروها در آمریکا محبوب ترین خودرو در ایران محبوب ترین خودروها در اینستاگرام دانستنی های جالب اطلاعات عمومی خودرو اینستاگرام بی ام و اینستاگرام مرسدس بنز اینستاگرام فراری اینستاگرام پورشه

برند نوستالوژیک جیب توانست با ۱۰ میلیون هشتگ در اینستاگرام مکان دهم را به خود اختصاص دهد.مشخصا جیپ خودروی جهانی بوده و بجز آمریکا در بسیاری از نقاط جهان دارای طرفداران بسیاری است. این برند آمرکایی دارای ۲.۷ میلیون فالوور نیز می باشد.قابل ذکر جیپ رانگلر بیشترین سهم از اعداد فوق را در هشتگ از آن خود کرده است.

۹-لامبورگینی

9-لامبورگینی

حضور لامبورگینی در این لست و در رتبه ۹ اصلا جای تعجب ندارد چرا که محصولات این سوپراسپرت ساز جهان ،رویایی بسیاری از عاشقان خودرو محسوب می گردد. این برند با میزان هشتگ ۱۰.۴ میلیونی توانست در رتبه نهم این تحقیق جالب قرار بگیرد. البته لامبورگینی با داشتن ۱۲.۷ میلیون فالوور از زمره پر طرفدارترین برند های خودرویی محسوب می گردد.

۸-پورشه

8-پورشه

پورشه از دیگر خاص سازان جهان خودرو با با برخورداری از  ۱۱.۴ میلیون هشتگ بالاتر از لامبورگینی در رتبه هشتم قرار گرفت . البته از نظر میزان فالوور پورشه قطعا با داشتن ۱۱.۴ میلیون از محبوبیت کمتری نسبت به لامبورگینی برخودار است.

۵-تویوتا

5-تویوتا

چشم بادامی های ژاپنی برای حضور در ایسنتاگرام راه روشی خاص را پیش گرفته اند بطوریکه تویوتا  برای هر کشوری حساب کاربری خاصی را باز نموده است از این رو تویوتا در آمریکا تنها ۱ میلیون کاربر دارد. اما تویوتا با داشتن ۱۲.۶ میلیون هشتگ که بیشترین آن به مدل تاکوما اختصاص دارد در رتبه هفتم این لست قرار گرفت

۶-مرسدس بنز

6-مرسدس بنز

مرسدس بنز خودرویی کاملا محبوب در اینستاگرام است و از نظر تعداد فالوور حتی از لامبورگینی هم پیشی گرفته است. این برند آلمانی با ۱۳ میلیون هشتگ بالاتر از محصولاتی نظیر پورشه و لامبورگینی ایستاده است.

۵-فراری

محبوب ترین خودروهای جهان محبوب ترین ماشین ها در ایران محبوب ترین خودروها در آمریکا محبوب ترین خودرو در ایران محبوب ترین خودروها در اینستاگرام دانستنی های جالب اطلاعات عمومی خودرو اینستاگرام بی ام و اینستاگرام مرسدس بنز اینستاگرام فراری اینستاگرام پورشه

فراری با ۷.۵ میلیون فالوور حرفی برای گفتن  در مقابل رقیب سنتی خود ،لامبورگینی ندارد اما وقتی به هشتگ و پست گذاشتن می رسد فراری لامبورگینی را با اختلاف زیادی پشت سر خواهد گذاشت. این برند ایتالیایی قرمز پوش با برخوداری از ۱۳.۱ میلیون هشتگ در مکان پنجم قرار گدارد. قابل ذکر است مدل ۵۵۹ فراری بیشترین هشتگ را به خود اختصاص داده است.

۴-آئودی

4-آئودی

آئودی که در ظاهر از میزان محبوبیت کمتری نسبت به مرسدس بنز برخوردار است و با ۱۳.۲ میلیون بار هشتگ بالاتر از مرسدس بنز و پورشه قرار گرفت تا سوپرایز برای طرفرداران ارباب حلقه ها باشد.آئودی Q7 در این بین بیشتری هشتگ را به نام خود ثبت کرده است.

۳-فورد

3-فورد

فورد دیگر آمریکایی است که توانست در این لیست جای بگیرد . البته بدون شک این موستانگ بود که باعث شده فورد  تنها با داشتن ۳.۴ میلیون فالوور بتواند ۱۶.۴ میلیون بار هشتگ را به خود اختصاص دهد.

۲-هوندا

2-هوندا

دیگر سوپرایز این لیست متعلق به برند ژاپنی هوندا می باشد چرا که علاوه بر شکست تمامی هموطنانش  با ۲۱.۸ میلیون بار هشتک شدن در رتبه دوم قرار گرفت. هوندا در حال حاضردارای ۲.۴ میلیون فالوور دارد. لازم به ذکر نیست هوندا سیویک است که باعث کسب این افتخار شده است.

۱-بی ام و

1-بی ام و

بی ام و با محصولات فوق العاده و پرفرومنس خود توانسته اینستاگرامی ترین برند خودروی در جهان باشد که با برخوداری از ۱۵.۵ میلیون فالوور تعداد ۲۷.۹ میلیون بار هشتگ شود. بی ام و M5 در دستیابی به این مقام کمک شایانی به بی ام و نموده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.