تغییرات مدیریتی جدید در مجموعه گروه سایپا در سال 1403

0

تغییرات همه‌جانبه مدیران سایپا در آستانه سال جدید؛ آیا تغییر رویه نیز اتفاق می‌افتد؟

جواد توسلی مهر مدیرعامل جدید سایپا، سایر مدیران سایپا را نیز تغییر داده است تا تیم خود را بر این شرکت حاکم کند.

در آخرین روزهای سال 1402، صندلی مدیرعامل سایپا از «محمدعلی تیموری» به «جواد توسلی مهر» رسید. اکنون مدیرعامل جدید، سایر مدیران سایپا را نیز تغییر داده است تا تیم خود را بر این شرکت حاکم کند.

تغییرات مدیریتی در مجموعه سایپا به شرح زیر هستند:

 اخبار سایپا بیوگرافی مدیر عامل سایپا مدیرعامل سایپا مدیرعامل سایپا آذین مدیرعامل سایپا دیزل مدیرعامل سایپا سیتروئن مدیرعامل سایپا یدک مدیرعامل شرکت زامیاد سایپا کاشان سوابق مهدی صادقی کاشان عبدالله سلطانی مدیرعامل پارس خودرو مدیر عامل پارس خودرو

«عبدالله سلطانی» به عنوان مدیرعامل پارس خودرو منصوب و جایگزین «سید محمدحسین ادیانی» شد.

«مجید آقایی» به پست مدیرعاملی زامیاد رسید و جانشین علیزاده شد. حال آن‌که تیموری پیش از خروج خود در تاریخ شانزدهم اسفند 1402، یک مدیر جدید را برای زامیاد برگزید. از این رو به نظر می‌رسد خروج تیموری از سایپا چندان پیش‌بینی شده نبوده است!

سوابق مهدی صادقی کاشان مدیرعامل شرکت زامیاد جواد توسلی‌ مهر کیست مدیرعامل سایپا بیوگرافی صنعتگران ایرانی اخبار شرکت زامیاد سعید علیزاده کیست

«مهدی صادقی کاشان» عنوان مدیرعاملی شرکت سایپاکاشان را دریافت کرد.

«محمدعلی حیاتی» به‌عنوان مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا منصوب شد. او جایگزین «مهرداد معلمان» شده است.

«اردلان حسینی» منصب مدیرعاملی سایپا یدک را دریافت کرد و جایگزین «مجتبی معظمی» شد.

«علی میرزایی» مدیرعامل سرمایه‌گذاری رنا شد تا جایگزین «فرزاد ناظمی» شود.

مدیرعامل باشگاه ورزشی سایپا نیز تغییر کرد. پیش از این «سید مهدی حسینی‌پور» مدیریت تیم ورزشی سایپا را برعهده داشت. اکنون «محمد محمدی» دروازه‌بان اسبق تیم ملی مدیر تیم ورزشی سایپا شده است.

در این بین تنها مدیرعامل سایپا دیزل بدون تغییر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

آیا تغییرات مدیران سایپا، تغییر رویه شرکت را به‌همراه دارد؟

تغییرات مدیران سایپا درحالی صورت می‌گیرد که تیم خودرویی وزارت صنعت نیز تغییر کرده‌اند. سایپا طی دو سال اخیر روند ضعیفی در تولید و عرضه خودرو داشت. عرضه ناکافی شاهین به بازار، قیمت این خودرو را به‌شدت در بازار افزایش داد. همچنین پروژه‌های این شرکت همچون کادیلا، سایپا آریا و شاهین پلاس به مرحله تجاری‌سازی نرسیدند.

روند کند و ضعیف سایپا در تولید و عرضه خودرو، باعث شده است تا توازن بازار برهم بخورد. سایپا به عنوان یکی از دو خودروساز بزرگ کشور، نقش پررنگی در مدیریت بازار خودرو ایفا می‌کند. اکنون فعالان بازار خودرو انتظار دارند تا مدیران جدید سایپا، رویه بهتری را برای این شرکت و زیرمجموعه‌های آن ترسیم کنند.

منبع:دیجیاتو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.