۱۰ خودروی عجیب اما واقعی + تصاویر

0

آیا تا به حال نام اتومبیلهای زیر به گوشتان خورده است؟

۱-رینسپید اسکوبا

چند مرتبه پیش آمده که واقعا آرزو کرده‌اید صاحب یکی از اتومبیل‌های جیمز باند شوید “جاسوسی که مرا دوست داشت”، فردی که در خشکی و حتی زیر آب حرکت می‌کرد؟ خب، گویی این آرزو دیگر دست یافتنی شده.  رینسپید اسکوبا یک کانسپت کانورتیبل دوزیست است که توسط رینسپید ساخته شده است. این اتومبیل از فیلم جیمز باند الهام گرفته و از همه مهمتر اینکه می‌تواند بر روی آب نیز غوطه‌ور شود و یا همچون زیردریایی عمل کند. سرعت رینسپید اسکوبا بر روی خشکی به ۱۲۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

  1. لامبورگینی کنتاکت دوزیست

آیا آرزو یک لامبورگینی ارزانتر را کرده‌اید؟ بسیار خب، اکنون می‌توانید! لامبورگینی کنتاکت دوزیست تنها مدلی است که می‌تواند بر روی آب حرکت کند و اکنون در eBay و با قیمت ۲۷۰۰۰ دلار برای فروش گذاشته شده‌است. به نظر شما فرصت خوبی برای معامله نیست؟

2

  1. ترافوجیا ترانزیشن

در حالی که بیشتر ما در آرزوی اتومبیلی هستیم که بتواند بر روی آب حرکت کند، برخی تمام تلاش خود را می‌کنند تا در ساعت شلوغی بدون اینکه به ترافیک سنگین برخورد کنند به مقصد برسند. خوشبختانه گروه دوم به واسطه اتومبیل هواپیمای ترافوجیت ترانزیشن به آرزوی خود می‌رسند. این اتومبیل می‌تواند بال‌هایش که همانند بال‌های هواپیما هستند را جمع کرده بر روی زمین نیز حرکت کند. این اتومبیل از سال ۲۰۰۶ در حال ساخت بوده و قیمت آن ۲۷۹۰۰۰ دلار آمریکا اعلام شده است. شما می‌توانید در سال ۲۰۱۷ از این اتومبیل پرنده استفاده نمایید.

3

  1. سوپر باس

روزی روزگاری اتوبوس‌هایی بودند که به عنوان وسیله نقلیه عمومی شناخته می‌شدند. ولی با همکاری یک فضانورد هلندی به نام Wubbo Ockels و دانشگاه فناوری دلفت، اکنون به یک اتومبیل برقی پرسرعت دسترسی داریم که نه تنها شبیه به یک لیموزین تکامل یافته است، بلکه با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت قابلیت جابه‌جایی ۲۵ سرنشین را دارد.

4

  1. مرسدس بنز F015 لوکس

چند مرتبه اتومبیلی را آرزو کرده‌اید که بعد از یک روز پرمشغله کاری بتواند شما را با آرامش کامل به خانه برساند و یا اینکه کودکانتان را در حالی که در خانه استراحت می‌‌کنید به مدرسه و یا گردش ببرد، باید بگویم دیگر نیازی به خیال پردازی بیشتر نیست زیرا این آرزو به گونه‌ای به حقیقت پیوسته است. صندلی‌های این اتومبیل به صورت گرد چیده شده‌اند به طوری که می‌توانید به راحتی جلسات کاری خود را داخل اتومبیلتان برگزار کنید و یا به همراه دوستان خود به تفریح بپردازید، این اتومبیل می‌تواند به راحتی و بدون اینکه متوجه ترافیک سنگین شوید شما را به مقصدتان برساند. باورکردنی نیست؟

5

  1. پیل P50

همانطور که دوچرخه و موتورسیکلت بهترین روش‌های دور زدن ترافیک سنگین به شمار می‌روند، با این حال برای برخی نیز مناسب نیستند. از این رو جایگزینی برای این افراد ارائه شده است که پیل P50 نام دارد. این اتومبیل کوچک در مقایسه با اتومبیل‌های معمول می‌تواند یک فرد بالغ را در خود جای دهد و با سرعت حداکثر ۶۱ کیلومتر در ساعت و وزن ۵۶ کیلوگرم فرد مورد نظر را به راحتی از ترافیک سنگین نجات دهد. این اتومبیل دیگر تولید نمی‌شود، با این حال توانسته است عنوان کوچکترین اتومبیل را به خود اختصاص دهد. در ابتدا قیمت این اتومبیل ۱۹۹ یورو اعلام شد، ولی اکنون می‌توانید آنرا از حراجی با قیمت ۱۷۶۰۰۰ دلار آمریکا خریداری نمایید.

6

  1. کاراوان

این کاراوان توسط یک مهندس مشهور آمریکایی به نام Bran Ferren طراحی شده است. Bran Ferren این اتومبیل RV آفرود را منحصرا برای دختر ۶ ساله‌اش طراحی کرده است. او تصمیم داشت یک RV با تلفیقی از هنر و تکنولوژی طراحی کند به طوری که از همه لحاظ کامل باشد. این RV مجهز به آخرین تکنولوژی روز، یک آشپزخانه کامل، فضای غذاخوری، و هر چیزی که از یک خانه لوکس انتظار دارید است. تنها یک نمونه از این اتومبیل تولید شده‌است و می‌تواند از شیب ۴۵ درجه نیز بالا برود.

7

  1. بی‌ام‌و جینا

زمانی که بی‌ام‌و جینا به گوشمان می‌خورد، به این موضوع فکر میکنیم که ممکن است جینا به دنبال خانمی نامگذاری شده باشد که این اتومبیل به او تقدیم شده. تا آنجایی که اطلاع داریم جینا (GINA) یعنی ” Geometry and Functions in ‘N’ Adaptations “. جینا یک کانسپت اسپرت بوده و توسط Chris Bangle طراحی شده است. این اتومبیل در واقع یک هنر به حساب می‌آید و بدنه آن از نوع بافت شیپ شیفتر ساخته شده‌است. بدین معنا که این اتومبیل ضدآب بوده و در برابر نور شدید خورشید نیز مقاوم است.

8

  1. فولکس واگن XL1

این اتومبیل در نوع خود بی‌نظیر است، دارای دو در بوده و کوپه به شمار می‌آید. فولکس واگن XL1 در دسته‌بندی کم مصرف ترین اتومبیل‌های موجود جای گرفته، یک اتومبیل هیبرید است و می‌تواند ۱۰۰ کیلومتر را با تنها ۱ لیتر طی کند. این اتومبیل از یک باتری لیتیوم یونی ۵.۵ kWh استفاده می‌کند و قیمت آن ۱۴۶۰۰۰ دلار آمریکا است.

9

  1. اسپیلینتر

قطعا چوب بهترین وسیله برای ساخت‌وساز است. ولی حتی فکرش را نمی‌کردید که اتومبیلی از چوب ساخته شده باشد. اخیرا اتومبیلی از طرح لامبورگینی ساخته شده که تماما از چوب است. طراح آن Joe Hammon نام دارد. این اتومبیل دارای قدرت موتور ۷۰۰ اسب‌بخار است و حداکثر سرعت آن به ۳۶۸ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

10

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.