معرفی اسکوتر محبوب یاماها Nmax150

0

اگر قرار باشد برای کارهای روزانه، رفتن به سر کار، خرید و یا تفریح موتوری انتخاب کنید؛ اولویت‌های شما چیست؟ اول سراغ محصولی کم مصرف می‌روید یا انتخاب شما هندلینگ و فرمان‌پذیری خوب است؟

چقدر زیبایی موتور برای شما اهمیت دارد؟ کیفیت قطعات، ترمز گیری ایمن و راحتی زین اولویت چندم شما است؟

حجم موتور برای شما مهم است؟ به این مسئله فکر می‌کنید که اگر موتور شما دچار آسیب شد؛ قطعات یدکی آن به راحتی پیدا شود؟ بودجه اولویت چندم شما است؟ در این نوشته قرار است موتوری به شما معرفی کنیم که بسیاری از موارد بالا را با استاندارد قابل قبولی پاس می‌کند. یاماها Nmax150، اسکوتر مطمئن و محبوب نیرو موتور است که طرفداران بسیاری در ایران دارد.

 اسکوتر چیست
 بهترین اسکوتر برقی
 گرانترین اسکوتر جهان
 محصولات جدید یاماها
 بهترین موتورسیکلت یاماها
 یاماها nmax150
 مجله موتورسیکلت

قلب تپنده سامورایی

قدرت پیشران اسکوتر محبوب یاماها، توسط یک انجین 155 سی‌سی تامین می‌شود. این انجین تک سیلندرِ 4 زمانه توانایی ایجاد گشتاوری معادل 14.4 نیوتون متر و همچنین 14.9 اسب بخار قدرت را دارا است.

در این انجین 155 سی‌سی پرقدرت، از تکنولوژی جدید Blue Core استفاده شده است که باعث بهینه سازی احتراق و بهبود عملکرد سیستم خنک‌کاری می‎شود.

به همین خاطر مصرف بنزین اسکوتر محبوب یاماها به شدت پایین است. این محصول تنها و تنها 2.4 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر مصرف می‌کند.

گیربکس این موتور از نوع CVT (دسته ای از گیربکس های اتومات) و سیستم کلاچ آن به صورت Dry Centrifugal است و این موتور از طریق انژکتور از سوخت بنزین تغذیه می شود.

این گیربکس اتوماتیک باعث شده موتور به راحتی به سرعت 70 کیلومتر بر ساعت برسد و کمترین لرزش را برای راکب ایجاد کند.

طراحی و شاسی

یاماها Nmax150 طراحی مدرن و زیبا دارد. خطوط شکسته در چهره این موتور به همراه چراغ‌های پر نور و آینه‌های کشیده؛ صلابتی خاص به این محصول یاماها داده است.

نوع شاسی این موتور از نوع Back Bone و در تمامی قسمت‌های موتور از فلاپ برای وزن کمتر و زیبایی بیشتر و همچنین آیرودینامیک بهتر استفاده شده است .

رینگ‌های 13 اینچی آلمینیومی جلو و عقب، کیلومتر شمار دیجیتالی و تنوع رنگ از دیگر مشخصه‌های این اسکوتر یاماها است. فضای خالی زیر زین یاماها امکان خوبی را برای راکب جهت قرار دادن کلاه ایمنی و وسایل خود ایجاد کرده است. این موتور دارای یک خروجی یو اس بی برای شارژ تلفن همراه است.

از طرف دیگر فاصله بین زین و فرمان یاماها Nmax150 تجربه سواری راحتی را برای راکب به ارمغان می‌آورد.

ایمنی قابل قبول

بسیاری از کسانی که به فکر خرید موتور سیکلت می‌افتند؛ نسبت به ایمنی این وسیله نقلیه دچار شک و تردید هستند.اما می‌شود با افزودن المان‌هایی به روز، ایمنی موتور سیکلت را هم افزایش داد. از جمله سیستم ترمزگیری مناسب.

سیستم ترمزگیری این موتور در قسمت جلو دارای تک دیسک ۲۳۰ میلیمتر با کالیپر دو پیستونه و در قسمت عقب دارای تک دیسک ۲۳۰ میلیمتری با کالیپر تک پیستونه است.

 اسکوتر چیست
 بهترین اسکوتر برقی
 گرانترین اسکوتر جهان
 محصولات جدید یاماها
 بهترین موتورسیکلت یاماها
 یاماها nmax150
 مجله موتورسیکلت

نیرومو و یاماها Nmax 155

این موتور 123.8 کیلوگرمی، صفر تا صد 15 ثانیه ای دارد و نسبت به وزن وحجم موتورش، شتاب قابل قبولی را ثبت می‌کند. ظرفیت باطری V12 – 6 AH ، ظرفیت باک 7 لیتری و استاندارد آلایندگی یورو 4 از جمله ویژگی‌های یاما Nmax 155 است.

قیمت خرید نقدی این موتور 112 میلیون و سیصد هزار تومان است و به نسبت اسکوترهای مشابه و برندهای دیگر قیمت پایین تر اما کارایی بهتری دارد./نیروموتور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.