درآمد شغل اگزوزسازی ماشین چقدر است ؟

0

درآمد اگزوز سازی در ایران چقدر است ؟ آیا می توانیم با درآمد این رشته کیفیت خوبی در زندگی داشته باشیم ؟ آیا این زمینه در ایران مشتری هایی مانند مکانیک ها دارد ؟ اصلا برای شروع باید چکار کنیم ؟

این سوالات کسانی است که می خواهند در این زمینه در ایران مشغول به کار شوند . پس اگر می خواهید اطلاعات مفیدی در این زمینه داشته باشید با ما در این مقاله همراه باشید .

درآمد اگزوز سازی در ایران چقدر است ؟

 اگزوز چیست  اگزوز اسپرت  درآمد شغل مکانیک در ایران  درآمد شغل مکانیکی در شهرستان  قیمت اگزوز  قیمت اگزوز 206  قیمت اگزوز قهرمانی  انواع شغل  راحتترین شغل جهان  شغل های پردرآمد  شغل های پردرآمد با سرمایه کم  اخبار استخدام

درآمد اگزوزسازی در ایران بستگی به منطقه و حرفه ای بودن فرد و همچنین کمبود و یا نبود رقبا و ارزان بودن درصد سود مغازه دار و … دارد . اما ما از یک اگزوز ساز قدیمی در منطقه آزادی تهران پرسوجو کردیم و می خواهیم در این مقاله برای شما تمامی موارد را به صورت مختصر شرح دهیم .

درآمد این فرد متخصص در تهران به دلیل نبود رقابت زیاد و همچنین قدیمی بودن این فرد و همچنین تخصص در انواع خودرو ها و داشتن جنس های مخصوص به هر خودرو حدودا ماهانه 40 میلیون تومان است .

این مغازه اگزوز سازی حدودا 20 سال است که در این منطقه فعالیت داشته و با تمامی مکانیک ها و صافکاری های این منطقه در ارتباط است .

برای اینکه بتوانید به نتیجه خوبی برسید باید بررسی کنید که در صورتی که می خواهید از 0 در این زمینه مشغول به کار باشید باید بتوانید تمامی موارد را بررسی کنید که شامل :

  1. رقابت منطقه ای
  2. ارتباطات
  3. داشتن تخصص در تمامی خودرو ها
  4. داشتن اجناس بیشتر خودرو ها
  5. سرمایه اولیه
  6. و …

چگونه می توانیم اگزوزساز شویم ؟

برای این که بتوانید به صورت عملی و فنی در این زمینه کار کنید باید حدودا 2 الی 3 سال در این زمینه شاگردی کنید و وقتی تمامی پیچ و خم های این کار را حرفه ای شدید برای خود یک مغازه دست و پا کنید .

برای اینکه متخصص شوید باید به صورت عملی کار کنید و دانش تئوری برای این کار اصلا نتیجه بخش نخواهد بود .

در ضمن باید سرمایه اولیه شروع کار را هم داشته باشید و همچنین در جوش کاری حرفه ای باشید .

آیا میتوانیم با دانش اگزوز سازی از ایران مهاجرت کنیم ؟

بله . در صورتی که در کار خود بتوانید بسیار حرفه ای شوید می توانید به کشور هایی نظیر آلمان برای گذراندن دوره های آئوسبیلدونگ اگزوز سازی رفته و پس از گرفتن مدرک خود در نمایندگی مخصوص رشته خود استخدام شوید و در آینده هم می توانید پس از گرفتن پاسپورت و اقامت , به راحتی کار خود را مستقل شروع کنید .

درآمد این رشته بیشتر است و یا مکانیک ها ؟

اگر بخواهیم تصور کنیم شما بسیار حرفه ای هستید و سرمایه اولیه هم دارید و در منطقه رقبای کمتری دارید حدودا درآمدتان در این زمینه به مکانیک ها و جلوبندی ساز ها خواهد رسید .

شما برای اینکه بتوانید درآمد زیادی داشته باشید باید در ابتدا راه همه چیز را بسنجید . در هر صورت ممکن است یک خودرو در ماه حدودا 3 بار خراب شود اما اگزوز خیر .

درآمد اگزوز سازی در ایران خوب است اما به شروطی که در بالاتر برای شما گفته شد .

در هر صورت درآمد مکانیک ها می تواند بیشتر از درآمد اگزوزسازان ماشین باشد . شما می توانید در زمینه موتور سیکلت هم فعالیت داشته باشید اما باید در منطقه خود به خوبی شناخته شده باشید . دانلود سوالات آیین نامه رانندگی از همینجا !!!!!!!!!!!

باید در زمینه اگزوز برای تمامی خودرو ها تجربه داشته باشیم ؟

دانستنی های فنی خودرو هزینه تعویض کاتالیزور پژو 206 زمان تعویض کاتالیزور تعویض کاتالیزور 206 قیمت کاتالیست سمند تعمیر و نگهداری خودرو هزینه نگهداری پژو 206 قیمت کاتالیزور پراید قیمت کاتالیزور سمند راههای تشخیص خرابی کاتالیزور کاتالیزور چیست وظیفه کاتالیزور ماشین

بهتر است که اینطور باشد . درآمد اگزوز سازی به تخصص بالا در تمامی زمینه های و برند ها بستگی دارد و نه اینکه شما برای مثال خودرو های ایرانی را صرفا بتوانید تعمیر کنید .

شما می توانید با ایجاد ارتباط با وارد کنندگان لوازم خودروهای خارجی و تبلیغات بسیار زیاد درآمدتان را هم بالاتر ببرید . البته باید ببینید در منطقه ای که شما هستید بیشتر چه خودرو هایی وجود دارد آیا در منطقه ای مرفح هستید و یا معمولی .

آیا اسپرتی ها شامل این زمینه می شوند ؟

بله . در صورتی که شما کارگاه اگزوز سازی داشته باشید می توانید خدمات اسپورت رو هم انجام بدید در این حالت است که شما درآمد بسیار بالاتری خواهید داشت و همیشه مشتری های خود را دارید .

پس پیشنهاد می کنم در زمینه کاری خود در تمامی شاخه ها فعالیت داشته باشید .

درآمد اگزوز سازی می تواند بسیار بالا باشد به شرط که شما ارزان و حرفه ای کار کنید و مشتری مدار باشید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.