تاریخ برگزاری نمایشگاه شیراز 1402

0

علیرضا عاجزی، مجری برگزاری نمایشگاه های بین المللی خودرو در کشور، از برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی خودروهای سواری و سنگین شیراز با مشارکت اکثر شرکت های خودروسازی خبر داد.

 اخبار شیراز
 ساعت کار نمایشگاه خودرو شیراز
 زمان برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز
 نمایشگاه خودرو شیراز
 شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو شیراز

پوستر نمایشگاه خودرو شیراز 1402

وی در این باره توضیح داد با توجه به تجربه های سال های گذشته و همچنین افزایش تعداد شرکت های خودروساز و واردکننده در ایران نسبت به پارسال، گردهمایی ویژه ای در شهر شیراز برگزار می‌شود. در این صنعت باید شاهد رقابت آزاد باشیم و مشتری بر اساس قیمت، کیفیت و محصول مناسب در بازار حق انتخاب و بررسی داشته باشد و برگزاری این نمایشگاه، محل مناسبی برای معرفی جدیدترین محصولات شرکت ها خواهد بود.  در این نمایشگاه بیش از 10 رونمایی از خودروهای جدید برنامه‌ریزی شده است.

آقای عاجزی از اعلام آمادگی اکثر شرکت های خودروساز و واردکننده دولتی و خصوصی در این رویداد خبر داد و پیش بینی کرد که یکی از جذاب ترین نمایشگاه های خودرو کشور در شهر شیراز برگزار خواهد شد.  شرکت‌های بهمن موتور، شایان دیزل، زامیاد، گروه ماموت و … برخی از شرکت‌های خودروسازی است که رونمایی محصولات جدید را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه صنایع خودرو شبکه گسترده‌ای از روابط اقتصادی داخلی یا بین‌المللی را شکل می‌دهند، اظهار کرد در راستای حمایت از این صنعت و ایجاد فرصت برای مشاهده و انتخاب از میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات صنایع وابسته خودرو، تلاش شده است تا در این گردهمایی مجموعه‌ای فوق العاده توسط شرکت‌های برجسته در این صنعت ارائه شود.

این رویداد از تاریخ 23 خرداد آغاز شده و به مدت چهار روز از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر شیراز پذیرای عموم مردم است.  ساعت 12 تا 17  روز 23 خردادماه به عنوان نخستین روز نمایشگاه خودرو شیراز به بازدید خبرنگاران و اهالی رسانه از دستاوردهای خودروسازان تخصیص داده شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.