امکان تغییر اولویت برای نوبت های 1403 فراهم‌ می‌شود

0

برای آن دسته از افرادی که زمان تحویل خودروها به نیمه دوم‌سال 1403 موکول شده طرح تغییر اولویت ها اعلام می‌شود و آنها می‌توانند نسبت به تغییر اولویت محصول خود اقدام کنند.

با اعلام نتایج دور دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه  تکلیف ثبت نام کنندگان مشخص شده و آنها می توانند از امروز نسبت به برداشت 100 میلیون تومان مبلغ بلوکه  در حساب وکالتی خود اقدام کنند البته در این میان برخی از ثبت نام کنندگان نیز نتوانسته اند واجد شرایط دریافت خودرو شوند که همین امر نارضایتی را از سوی ثبت نام کنندگان به وجود آورده است.

در این رابطه باید به نکات زیر توجه کرد:

1- بعد از اعلام زمان‌بندی به متقاضیان، خودروساز موظف است هرگونه فراخوان برای طرح‌های فروش خودرو را منطبق بر زمان‌بندی و نوبت‌دهی انجام‌شده، اعلام نماید، بنابراین خودروسازان به‌مرور زمان و صرفاً برمبنای لیست اولویت‌بندی مذکور برای هرمحصول، نسبت به فراخوان و قطعی نمودن ثبت‌نام و انعقاد قرارداد فروش بر مبنای قیمت روز خودرو، اقدام خواهند نمود.

2ـ قطعی نمودن ثبت‌نام توسط خودروسازان در این طرح براساس لیست نوبت‌دهی‌شده بر مبنای قیمت روز منطبق بر دستورالعمل تنظیم بازار خودروی شورای رقابت می‌باشد.

3-به تمامی نفراتی که در مرحله دوم سامانه شرکت کرده بودند طبق زمانبندی تا پایان سال 1403 براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی خودرو تعلق خواهد گرفت.
البته با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و نیز محصولات جدید در شهریور ماه برای سه درصد باقیمانده افراد، ضمن حفظ اولویت آنها امکان انتخاب خودروی جدید فراهم می شود که زمان آن توسط وزارت صمت اعلام خواهد شد.

بدین ترتیب به تمامی متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه نیز همانند مرحله اول خودرو تخصیص داده خواهد. برای آن دسته از افرادی که زمان تحویل خودروها به نیمه دوم‌سال 1403 موکول شده طرح تغییر اولویت ها اعلام می‌شود و آنها می‌توانند نسبت به تغییر اولویت محصول خود اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.