اسامی بازیکنانی که حواله واردات خودرو لاکچری گرفتند

0

در روزهای گذشته سند واردات ماشین لوکس خارجی چند بازیکن تیم ملی در رسانه‌ها منتشر شد. حالا، اما لیست دقیق بازیکنانی که این حواله را به عنوان پاداش از دولت دریافت کرده‌اند در اختیار فرهیختگان قرار گرفته است.

البته چند نکته بسیار مهم وجود دارد که نباید از کنار آن گذشت. پرداخت پاداش به بازیکنان برای صعود به جام جهانی اصلا اتفاق عجیب و غریب و بدی نیست و حق آن‌ها بود که دولت چنین امکانی را طبق وعده در اختیارشان قرار دهد. ولی مکانیزم ارائه این حواله‌های مربوط به صعود به جام جهانی به صورت کامل و شفاف باید از سوی فدراسیون فوتبال شفاف سازی شود.

اینکه این لیست سلیقه‌ای نوشته شده یا فرمول و قوانینی برای بازیکنانی که این پاداش را دریافت کنند وجود داشته است. به طور مثل بازیکنی که در لیست نهایی شصت درصد اردوهای منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی حضور داشته باشد. یا اینکه این لیست مربوط به بازیکنان حاضر در جام جهانی بوده.

اگر نکته اول ملاک است، امید ابراهیمی و رامین رضاییان و روزبه چشمی نباید نامشان در این لیست وجود داشته باشد، چون در اردوهای مسابقات مقدماتی حضور نداشتند و مخبر معاون اول رییس جمهور قول حواله واردات خودرو برای صعود به جام جهانی را به ملی‌پوشان داد. دولت هم برای جام جهانی تعداد قابل توجهی سکه به ملی پوشان داده بود.

نکته بعدی اینجاست که آیا پاداش دراگان اسکوچیچ و دستیارانش که تیم ملی را به جام جهانی رساندند پرداخت شده است یا خیر؟! و حرف آخر اینکه طبق اخبار دریافتی خبرنگار فرهیختگان برخی از مقامات و مدیران فدراسیون فوتبال این حواله را دریافت کرده‌اند. فدراسیون باید با انتشار اطلاعیه‌ای به صورت دقیق درباره تمام این موارد شفاف سازی برای عموم داشته باشد.

لیست بازیکنانی که حواله ماشین دریافت کرده‌اند به این شرح است:

احسان حاج صفی، سردار آزمون، وحید امیری، شجاع خلیل زاده، صالح حردانی، یاسین سلمانی، رامین رضاییان، علی کریمی، کریم انصاری فرد، سامان قدوس، مهدی قایدی، میلاد سرلک، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سید مجید حسینی، علی قلی زاده، مهدی ترابی، ابوالفضل جلالی، سیاوش یزدانی، علیرضا جهانبخش، امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، امید نورافکن، سید پیام نیازمند، احمدنوراللهی، روزبه چشمی و سید حسین حسینی!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.