سرجیو آگوئرو لامبورگینی خود را می فروشد +عکس

0

سرجیو «ال‌کان» آگوئرو به عنوان یکی از برجسته‌ترین فوتبالیست‌های آرژانتینی در دهه اخیر، دوباره در دنیای خودروها خبرساز شد. ال‌کان در ژوئن گذشته و پیش از ترک منچسترسیتی، خودروی رنج روور Evoque را به ‌قید قرعه به «الی مارلند» واگذار کرد. وی همچنین در ماه اکتبر، صاحب فراری SF90 Stradale شد که در حال حاضر، قدرتمندترین خودروی ساخته‌شده توسط این برند ایتالیایی به‌حساب می‌آید.

ال‌کان که حالا به تیم بارسلونا ملحق شده، به تازگی لامبورگینی آونتادور (Aventador) خود را در معرض فروش گذاشته است. وی در سال ۲۰۱۴ صاحب این سوپرخودروی لوکس شد، هرچند که هرگز به معنی واقعی کلمه آن را نمی‌خواست!

بیوگرافی سرجیو آگوئرو خودرو فوتبالیست ها خودرو ورزشکاران بیوگرافی ورزشکاران بهترین ورزشکاران جهان قیمت لامبورگینی

چند ماه پیش، ال‌کان به طور صریح اعلام کرد که هیچ رغبتی به این ماشین ایتالیایی نداشته و هرگز از آن استفاده نکرده است. قیمت آونتادور در آن زمان تقریباً ۱.۵ میلیون دلار بود.

بد نیست بدانید آونتادور یکی از قدرتمندترین مدل‌های ساخته‌شده توسط کمپانی لامبورگینی به‌حساب می‌آید و جایگزین مورسیه لاگو است. در ضمن، آونتادور آگوئرو توسط Yiannimize شخصی‌سازی شده و تغییرات متعددی از جمله رنگ‌آمیزی مشکی مات بدنه، چرخ‌هایی با رگه‌های نارنجی، کاربرد عناصر قرمزرنگ در دکور فضای داخلی، روی ماشین اعمال شده است. با این وجود، ال‌کان باز هم تمایلی به نگهداری آونتادور ندارد.

https://cdn.khodrobank.com/Reviews/59577_elkin.jpg

لامبورگینی ال‌کان با کارکرد تنها ۱۲۰۰ کیلومتر، در حال حاضر در فروشگاه Auto Trader در معرض فروش گذاشته شده است. این خودرو دارای موتور V12 بوده که قدرتی معادل با ۷۰۰ اسب بخار را تولید می‌کند. شتاب آونتادور تنها در عرض ۲.۹ ثانیه از صفر به صد می‌رسد و حداکثر سرعت آن برابر با ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.