حاشیه‌های میرسلیم ادامه دارد؛ شکایت از شبکه پنج سیما و رشیدی کوچی!

0

یک ماه پس از مناظره حاشیه‌ساز مصطفی میرسلیم و جلال رشیدی کوچی در شبکه پنج سیما، وی از این شبکه شکایت کرده است.

 بیوگرافی جلال رشیدی کوچی  سوابق جلال رشیدی کوچی  سید مصطفی میرسلیم کیست  مافیای خودرو  مشکلات صنعت خودرو  واردات خودرو دست دوم  اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام  نمایندگان مجلس  اخبار صنعت خودرو

یک ماه پس از مناظره حاشیه‌ساز مصطفی میرسلیم و جلال رشیدی کوچی در شبکه پنج سیما، این نماینده مجلس از این شبکه و چند فرد شکایت کرده است. شکایت میرسلیم شامل حال رشیدی کوچی، مجری برنامه تهران 20، تهیه‌کننده این برنامه و همچنین شبکه پنج سیما می‌شود.

شکواییه میرسلیم شامل یک متن طولانی با بیست بند است که در آن اتهامات مختلفی به مجری شبکه 5 و رشیدی کوچی وارد شده. از بین تمامی بندهای این شکواییه، بند یازدهم آن مورد‌توجه مردم در فضای مجازی قرار گرفته است.

بند 11 شکواییه میرسلیم به شرح زیر است:

بسیار تأسف‌بار است که در دقیقه 30:54، آقای کوچی می‌گویند: «همین آشغالِ داخلی …، همین پژوپارسِ داخلی را می‌گویم». مجری بازهم ساکت می‌ماند و لبخند می‌زند! درحالی‌که اطلاق واژه قبیح آشغال، نه‌تنها توهین به تولیدکنندگان و فرزندان متخصص و عموم مردم این مرز و بوم، بلکه بی‌احترامی محرز به ساحت رهبر معظّم انقلاب است….

حاشیه‌های مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس، طی چند ماه گذشته پر تعداد بوده‌اند. در همین برنامه او به قیاس پژو 206 و تویوتا لندکروزر پرداخت و این دو خودرو را یکسان خطاب کرد. دفاعیات او از صنایع خودروسازی داخلی نیز حاشیه‌ساز بوده‌اند. درنهایت میرسلیم یکی از مخالفان همیشگی طرح‌های واردات خودرو بوده است. بااین‌حال به‌دلیل فشار افکار عمومی، اظهارنظرهای خود را در بیانیه‌ها و مصاحبه‌های بعدی خود تعدیل کرد. البته این دفاعیه‌ها جای تعجب ندارد؛ چرا که میرسلیم از دهه‌ها پیش در صنایع خودروسازی ایران مسئولیت داشته است.

تردیدی نیست که فرارسیدن انتخابات مجلس در پایان سال جاری، تأثیر قابل‌توجهی بر روند کاری نمایندگان فعلی گذاشته است؛ بنابراین هرکدام از آن‌ها سعی دارند با جلب توجه مخاطبان خود، یک بار دیگر کرسی نمایندگی مجلس را در اختیار داشته باشند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد رشیدی کوچی در جلب نظر مخاطبان خود موفق‌تر عمل کرده است. بنابر شکواییه میرسلیم، حتی مدیران شبکه پنج سیما نیز برخورد مناسبی با او نداشته‌اند.

منبع:دیجیاتو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.