چنان می‌گویند شاسی‌بلند، انگار لکسوس گرفته‌اند

0

شهریار حیدری، نماینده مجلس: «همین اختلاف آقای میرسلیم و آقای پیرهادی چقدر بزرگ است که دامن می‌زنند؟ وقتی می‌آیند می‌گویند شاسی بلند؛ شاسی‌بلند از ماشین چینی شروع می‌شود تا بهترین ماشین‌های ژاپنی، کدام درست است؟ از این جهت یک مقداری مجلس یازدهم مظلومیتی دارد که نمی‌تواند از خودش دفاع کند. سوء‌برداشت‌هایی که از این مسائل می‌شود، بسیار شفاف اگر بیایند توضیح دهند مردم اینگونه برداشت نمی‌کنند و دامن نمی‌زنند.»

عضو کمیسیون امنیت ملی درمورد ماجرای اهدای خودروی «فیدلیتی» و «دیگنیتی» به نمایندگان گفت: «اصلاً نوع سوءاستفاده؛ اگر اسمش را بگذاریم سوءاستفاده و جمعش هم کنیم واقعا اندازه سوءاستفاده یک نماینده در دوران قبل از ما نیست. اگر در دوران مجلس یازدهم سوءاستفاده و رانتی هم شده باشد، وقتی جمعش کنیم به اندازه سوءاستفاده یک نماینده در غرب کشور نیست. هزاران هکتار زمین و ارضی کشاورزی و ملی را غارت می‌کنند چرا واقعاً آنها مطرح نشد؟ این‌که شاسی بلند را می‌گویند و جوری وانمود می‌کنند که انگار نمایندگان دوره یازدهم آمده‌اند لکسوس استفاده کرده‌اند؛ نخیر اینطور نیست.

اگر هم ماشینی داده شده ماشین‌های چینی است که فقط به درد خود چینی‌ها می‌خورد و اختلاف قیمت بازار و با ثبت‌نام دولتی به ۱۰۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد و نمی‌شود اسمش سوءاستفاده گذاشت، چه بهتر که این‌ها شفاف‌سازی می‌شد.»

منبع:ایرانجیب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.