معرفی جیلی امگرند L HiP چمپیون ادیشن

0

سدان جیلی امگرند L HiP نسخه Champion Edition در دو مدل متفاوت روانه بازار شده است. این خودرو در تیپ Beyond حدود ۱۵۲۷۵ دلار و در تیپ Excellent حدود ۱۷۰۰۰ دلار قیمت داشته و می‌تواند یک گزینه عالی و اقتصادی برای واردات به حساب آید.

امگرند L HiP چمپیون ادیشن برخلاف مدل فعلی دارای یک جلوپنجره باریک بوده که در میان چراغ‌های جلو قرار دارد. با حذف جلوپنجره بزرگ، سپر نیز تغییر کرده، هرچند طراحی اسپرت را حفظ کرده و به عقیده بسیاری مخاطبین حتی زیباتر شده است. نمای جانبی و عقب ماشین دست‌نخورده باقی مانده و از همان طراحی مدل قبلی پیروی می‌کند.

در کابین خودروی جدید جیلی، امکاناتی همچون فرمان دی-کات با دکمه‌های کنترلی، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی ال‌سی‌دی پشت فرمان، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از HiCar و اکوسیستم سیستم‌عامل گلکسی، تهویه مطبوع اتوماتیک، تریم چرمی و … یافت می‌شود.

سدان امگرند L HiP در زیر کاپوت به یک پیشرانه هیبریدی مجهز است که شامل موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندره و دو موتور الکتریکی Thor می‌شود. این پیشرانه در مجموع ۲۴۶ اسب بخار قدرت و ۶۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به گیربکس ۳ سرعته DHT Pro متصل است. محدوده پیمایش خودرو به وسیله موتورهای برقی به حدود ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

منبع:خودروبانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.