معرفی کراس اوور جک X8 پلاس + قیمت و مشخصات

0

شرکت خودروسازی چینی جک کراس‌اوور X8 پلاس را معرفی کرد. البته این یک مدل جدید نیست، بلکه در واقع همان سهول X8 پلاس با نام جدید است. تنها تفاوت ظاهری جک X8 پلاس با همتای خود در لوگوی آن‌هاست.

طراحی ظاهری

معرفی کراس اوور جک X8 پلاس + قیمت و مشخصات

اکس8 پلاس از منظر ابعاد برابر با 4825 میلیمتر در طول، 1870 میلیمتر در عرض و 1785 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2830 میلیمتر است. فاصله از سطح زمین 170 میلیمتر و وزن خالص از 1660 تا 1675 کیلوگرم محاسبه شده است.

در نمای جلو شاهد یک جلوپنجره بزرگ هستیم که چراغ‌ها در آن ادغام شده‌اند. در نمای عقب یک چراغ عقب سراسری، دو لوله اگزوز تزئینی و یک اسپویلر سقفی دیده می‌شود.

در قسمت دماغه و چراغ های اصلی طراحی سنگینی را مشاهده می کنیم که خودروساز تلاش کرده با افزایش جزئیات و بهبود گرافیک داخلی، در همان برخورد اول مخاطب را جذب خود کند.

چراغ های عقب نیز الگوی جذاب و یکپارچه ای دارند که تا حدودی ما را به یاد درشت اندام های آمریکایی می اندازد.

کابین

در بخش کابین، جزئیات باکیفیت به نظر می رسند اما به هر ترتیب باید درون خودرو باشیم تا بتوانیم قضاوت دقیقی را داشته ارائه دهیم. فناورانه ها شامل نمایشگرهای دیجیتال درون قابی یکپارچه قرار گرفته اند. شارژر بی سیم، پوشش چرم دو رنگ، استارت دکمه ای، درب صندوق باز/بسته بدون دخالت دست، شارژر بی سیم، نورپردازی 64 رنگ، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، یو اس بی تایپ-سی، استراحتگاه هر دو دست، صندلی ردیف سوم 2تایی، پاور ویندوز 2 ردیف، برف پاک کن عقب، تنظیم الکتریکی صندلی، اسکای روف پانورامیک الکتریکی، آینه ها مجهز به گرم کن/تاشوی خودکار و… از دیگر امکانات اکس8 پلاس در این قسمت هستند.

در بخش ایمنی ابتدا باید به سطح 2 رانندگی خودران در حالت آپشن اشاره کنیم. از امکانات ایمنی می توان به: کروز کنترل تطبیقی، ورو بدون کلید، رادار پارک جلو و عقب، ای بی اس، ئی بی دی، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، نمایش نقاط کور دید راننده، دوربین 360 درجه، هدلایت اتوماتیک، ایزوفیکس، ایربگ و… اشاره کرد.

پیشرانه

سه‌هول X8 پلاس از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بنزینی نیرو می‌گیرد و خروجی آن به 181 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. این پیشرانه به یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه متصل است. سه‌هول ادعا می‌کند که راندمان آن 94.7 درصد است و در هر صد کیلومتر 7.9 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در اندازه های 18 و 19 اینچی ارائه می شوند.

قیمت

قیمت X8 پلاس به دلیل تغییر نام افزایش نیافته است. این مدل هنوز با قیمت ۹۶۸۰۰ یوان به فروش می‌رسد. البته نسخه بالارده آن ۱۷۹۸۰۰ یوان قیمت دارد.

ظاهرا جک به تدریج در حال حذف زیربرند سهول است. پیش از این نیز لیفت‌بک A5 پلاس توسط جک عرضه شده بود. در حال حاضر خط تولید سهول شامل ۱۳ مدل از جمله ۸ کراس‌اوور، ۴ لیفت‌بک و یک هاچ‌بک است.

این شاسی بلند 3 سال یا 100 هزار کیلومتر(هر کدام زودتر باشد) توسط تولیدکننده گارانتی شده است.

منبع:خودروبانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.