معرفی چانگان UNI-V به مشتریان جهانی

0

شرکت چانگان در روز ۲۱ نوامبر و در جریان رویدادی ویژه، از مدلها و سرویس‌های سری محصولات یونی (UNI) رونمایی کرد. گل سرسبد این مراسم، مدل یونی-وی (UNI-V) به عنوان نخستین سدان از سری یونی بود، که شرکت سازنده تاکید زیادی روی طراحی و قابلیت­‌های اسپرت آن دارد.

معرفی چانگان UNI-V به مشتریان جهانی

”طراحی ظاهری این محصول جدید در عین شباهت با سایر اعضای خانواده از جمله کراس‌اورهای چانگان UNI-K و چانگان UNI-T، ویژگی‌های خاصی را نیز به همراه دارد.“سری UNI از محصولات شرکت چانگان که دو کراس‌اور UNI-T و UNI-K را شامل می­‌شود، خودروهایی زیبا و مدرن هستند که با استقبال رسانه­‌ها و مشتریان نیز مواجه شده‌­اند. اکنون یک عضو جدید با نام UNI-V هم به این سری اضافه شده که البته خودرویی سدان است.

رقبای مستقیم این خودرو در بازار چین، ام‌جی ۶، گک ترامپچی اِمپو و هیوندای لافستا خواهد بود. چانگان یونی-وی از اوایل سال ۲۰۲۲ وارد بازار چین خواهد شد.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/ae6067f1-2338-44f9-bea6-23fa714e7bf2/article_637644480476337693_thumb_960_542.jpg
طراحی چانگان UNI-V

طراحی ظاهری این محصول جدید در عین شباهت با سایر اعضای خانواده از جمله کراس‌اورهای چانگان UNI-K و چانگان UNI-T، ویژگی‌های خاصی را نیز به همراه دارد. ارتفاع کوتاه بدنه، فرم خمیده سقف، بیرون زدگی‌­های کوتاه بدنه در جلو و عقب و فاصله نسبتاً زیاد بین محورها، طرحی را پدید آورده که واقعا اسپرت و جوان­‌پسند به نظر می­‌رسد.


چانگان UNI-V

طراحی هندسی جلوپنجره با دو فرم مثلثی در کنار آن، چراغ‌های باریک جلو و نشان V روی کاپوت، نمای جلوی این خودروی چینی را شکل داده است. در نمای جانبی هم رینگ‌های ۱۸ اینچی با روکش مات و دستگیره مخفی­‌شونده دیده می‌شود، که تاکید بیشتری بر فرم آئرودینامیک بدنه دارد.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

در بخش عقب نیز با چراغ سرتاسری و باله خودکار مواجه هستیم. بنابر اعلام سازنده، باله عقب در این خودرو به صورت دستی یا خودکار و به تناسب با سرعت از جای خود بلند شده و تا ۲۵ کیلوگرم نیروی رو به پایین اضافه بر بدنه وارد می‌­کند.

طول،عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای چانگان یونی-وی به ترتیب ۴.۶۸، ۱.۸۳۸، ۱.۴۳ و ۲.۷۵ متر اعلام شده است، که تقریبا نزدیک به اشکودا اوکتاویا به نظر می­‌رسد هرچند فاصله محورهای اوکتاویا کمی کمتر و برابر با ۲.۶۸۶ متر است.


کابین و امکانات چانگان UNI-V

فضای کابین چانگان یونی-وی تحت تاثیر خطوط مستقیم طراحی شده است و با جزئیات خلاقانه زیادی همراه شده است، که از میان آن‌ها می­توان به دکمه­‌های حساس به لمس روی فرمان، طراحی خاص دریچه­‌های تهویه، فرم تخت اهرم تعویض دنده، قرارگیری صفحه پشت آمپر در بالای فرمان، قابلیت تشخیص چهره راننده از طریق دوربین­ مادون قرمز روی فرمان و نمایش جزئیات فنی همچون فشار توربو، گشتاور خروجی و غیره در صفحه کناری پشت آمپر، اشاره کرد.
چانگان UNI-V

حالت رانندگی Super Race با تنظیمات اسپرت، پس از فشردن یک دکمه قرمز روی کنسول میانی فعال خواهد شد.


مشخصات فنی چانگان UNI-V

چانگان یونی-وی روی پلتفرم MPA و مشترک با دو کراس‌اور سری یونی شکل گرفته و به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با ۱۸۷ اسب­‌بخار قدرت و جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک ساخت آیسین مجهز شده است، که این خودرو را به نهایت سرعت ۲۰۵ کیلومتر برساعت می­‌رساند. البته احتمال دارد که این خودرو در آینده به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ نیز مجهز شود.
منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.