برخورد شدید پژو با تابلو راهنمای مسیر +عکس

0

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد باعث برخورد شدید خودرو با تابلو راهنما مسیر شده است.

برخورد شدید پژو با تابلو راهنمای مسیر +عکس

سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و پس از برخورد شدید با تیر تابلوی راهنمای مسیر متوقف می‌شود و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و فقط راننده دچار آسیب جزئی شد.

سرهنگ جوانبخت افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده پژو به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص علت حادثه گفت: عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که: عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد از سوی راننده پژو باعث این حادثه شده است.

وی از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت حتماً به اندازه کافی استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکنند و در طول رانندگی تمام حواس و فکر خود را به رانندگی معطوف داشته از خوردن و آشامیدن پرهیز کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.