بیوگرافی سیامک انصاری و همسرش طناز هادیان + عکس های جدید

0

سیامک انصاری متولد ۱۵ مرداد ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است، علاوه بر بازیگری کار کارگردانی و تجربه ساخت سه فیلم کوتاه هم دارد و متاهل می باشد


شروع فعالیت

او فعالیت های هنری خود را سال های قبل در دوران دانشجویی اش شروع کرد

برای اولین بار در سال ۱۳۷۳ با سریال دیدار به قاب تلویزیون آمد سپس سال ۷۴ با فیلم سفر به چزابه پایش به سینما باز شد؛ اما سال ۷۷ آشنایی اش اولیه اش با مدیری و سپس همکاری اش با او مسیر هنری اش را وارد فاز جدیدی کرد.

تصمیم به مهاجرت

قبل از سریال پاورچین کارهایم را کرده بودم که از ایران بروم

برادرم تازه فوت کرده بود و من اصلا شرایط روحی مناسبی نداشتم. شال و کلاه کرده بودم بروم، اما جواد رضویان با من تماس گرفت و گفت یک کاری دارد انجام می شود، پاشو بیا، باور نمی کنید پشت لوکیشن دو ساعت تمام راه می رفتم تا خود را قانع کنم بیام داخل، آن قدر راه رفتم تا بالاخره گفتم بروم این کار را هم انجام بدهم و بعد بروم خارج …

و این طور شد که سیامک انصاری در ایران ماند.

ازدواج و نحوی آشنایی

سیامک انصاری در ۴۲ سالگی در سال ۹۱ با طناز هادیان ازدواج کرد.

نحوه ازدواج

طناز هادیان : سیامک، دوست یکی از دوستان خانوادگی ما بود ما چند بار همدیگر را دیده بودیم. من هم مثل سیامک هیچ برنامه‌ ریزی برای ازدواج نداشتم.

به نظر من ازدواج یک مقوله حسی است یک احساس است که باید در درون فرد به وجود بیاید، زندگی متاهلی هم احساس مسئولیت است هم حس علاقه در کل مجموعه‌ ای از وظایف و احساسات است که باید پذیرفته شود.

 

همسر بازیگران ازدواج بازیگران همسر سیامک انصاری مصاحبه با بازیگران بیوگرافی سیامک انصاری فیلم های سیامک انصاری بیوگرافی طناز هادیان معروف ترین سلبریتی سلبریتی های ایرانی بیوگرافی بازیگران خودرو سیامک انصاری

رابطه با مهران مدیری

اگر رابطه همکاری من و مهران مدیری تا امروز ادامه پیدا کرده، فقط به همین دلیل است که وقتی سرکاریم، عملا به جفت‌ مان خوش می گذرد فکر می کنم آرزوی همه آدم‌ها همین باشد :

که وقتی با کسی کار می کنند، آرامش کامل داشته باشند.

خیلی اتفاقی بازیگر شدم

خیلی اتفاقی در یک سکانس سینمایی بازی کردم و همان شب پیشنهاد بازی در یک سریال به من شد که فردا صبحش بروم یک نقش در یک سریال تلویزیونی بازی کنم !

این روند طی شد تا همین الان که روبه‌ روی شما نشسته‌ ام، شاید اگر آن شب برای آن سکانس سینمایی نمی رفتم، هرگز اینجا نبودم.

زن و شوهری پلی استیشین بازی میکنند

شاید کمی باورش سخته سیامک انصاری عادت شدیدی به بازی های کامپیوتری و از این نوع سرگرمی ها دارد؛ در مورد همسرش می گوید : خوشبختانه من و همسرم در مورد بازی‌ های کامپیوتری با هم تفاهم داریم.

شروع محبوبیت

سیامک انصاری از سال ۷۸ با سریال هتل چهره اش را در بین مردم شناخته شده کرد، اما اوج کار او بازی در سریال پاورچین مهران مدیری بود که وی را تبدیل به چهره محبوب در بین مردم کرد.

 همسر بازیگران  ازدواج بازیگران  همسر سیامک انصاری  مصاحبه با بازیگران  بیوگرافی سیامک انصاری  فیلم های سیامک انصاری  بیوگرافی طناز هادیان  معروف ترین سلبریتی  سلبریتی های ایرانی  بیوگرافی بازیگران  خودرو سیامک انصاری

مشکلات شهرت

اوایل که به نگاه مردم عادت نداشتم، خیلی وقت‌ ها حتی دعوایم مش شد.

وقتی دیدم اینقدر اذیت می شوم، پیش دکتری رفتم و مشاوره‌ ای گرفتم و بعد از آن، دیگر همه‌ چیز حل شد. ببینید، ما وقتی وارد این حرفه شدیم، اصلا نمی دانستیم قرار است چنین اتفاقاتی برایمان بیفتد.

البته این اتفاق دیده شدن و شناخته شدن برای بعضی هایمان افتاد و برای عده‌ ای نیز نیفتاد اما وقتی دیدیم کم‌ کم این قضیه دارد جدی می شود، خودمان را عادت دادیم و قبول کردیم عواقبش را بپذیریم.

حسرت بازی

تا حالا اتفاق نیفتاده دلم بخواهد در نقش خاصی از یک فیلم ایرانی یا خارجی بازی کنم و حسرت بازی کسی را داشته باشم اما در تئاتر این اتفاق افتاده است.

کار آقای کیومرث مرادی، نوشته نغمه ثمین بود به نام شکلک، آرزویم بود نقش حسن شکلک را من بازی می کردم و واقعا آن نمایش را خیلی دوست داشتم.

کار گلیم و فرش

من خیلی وقت‌‌ ها با پدرم کار می کردم.

کار در مورد فرش و گلیم و تولیدات آن همیشه مورد علاقه‌ ام بوده در حال حاضر هم این کار را دنبال می کنم البته آن وقت‌ ها که محصل بودم به پدرم کمک می کردم اما نه به عنوان شغل، اصولا تمام کسانی که پدرشان در بازار تهران کار فرش یا صادرات داشتند یک دوره‌ ای با پدر کار کرده‌ اند.

شغل جدید فروش عتیقه جات

بعد از ازدواج‌ همسرم توجه من را به معماری داخلی جلب کرد.

خب من کار خودم را داشتم و به کاری دیگر فکر نمی کردم پشتکار همسرم باعث شد یک گالری افتتاح کنیم و لوازم قدیمی را جمع‌ آوری کردیم و برای فروش گذاشتیم

سریال های تلویزیونی

● دورهمی – ۱۳۹۴ – ۱۳۹۵
● درحاشیه ۲ – ۱۳۹۴
● در حاشیه – ۱۳۹۴–۱۳۹۳
● مرد دو هزار چهره – ۱۳۸۸
● مرد هزار چهره – ۱۳۸۷
● باغ مظفر – ۱۳۸۵
● شبهای برره – ۱۳۸۴
● جایزه بزرگ – ۱۳۸۴
● اگه بابام زنده بود – ۱۳۸۳
● نقطه چین – ۸۳–۱۳۸۲
● پاورچین – ۱۳۸۱
● باغ بلور – ۱۳۸۱
● کارآگاه شمسی و مادام – ۸۱–۱۳۸۰
● این زمینی‌ ها – ۸۰–۱۳۷۹
● زائر – ۱۳۷۹
● همسفر – ۱۳۷۹
● ورثه آقای نیکبخت – ۱۳۷۸
● گلهای ۷۷ – ۱۳۷۸
● هتل – ۱۳۷۷
● جمعه بازار – ۱۳۷۶
● روزگار جوانی – ۱۳۷۶
● ماه مهربان – ۱۳۷۴
● از خواستگاری تا ازدواج – ۱۳۷۴
● دیدار – ۱۳۷۳

فیلم های سینمایی

● ساعت ۵ عصر – ۱۳۹۵
● دراکولا – ۱۳۹۴
● ۵۰ کیلو آلبالو – ۱۳۹۴
● جرم – ۱۳۸۹
● دعوت – ۱۳۸۷
● بی‌ پولی – ۱۳۸۶
● قلقلک – ۱۳۸۴
● مربای شیرین – ۱۳۷۹
● نسل سوخته – ۱۳۷۸
● کمکم کن – ۱۳۷۶
● سفر به چزابه – ۱۳۷۴

شبکه خانگی

● سیگنال موجود است – ۱۳۹۴
● ابله – ۱۳۹۳
● شوخی کردم – ۱۳۹۲
● گنج مظفر – ۱۳۸۶
● ویلای من – ۱۳۹۱
● قهوه تلخ – ۱۳۸۸
● فضانوردان – ۱۳۸۴

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.