فاجعه ای به نام بازار خودروی ایران/ رانت ۱۰۰ میلیاردی فوتبالیست ها

0

فاجعه ای به نام بازار خودروی ایران/ رانت ۱۰۰ میلیاردی فوتبالیست ها برای چند رنجروور و پورشه!

 اسم ماشین علیرضا بیرانوند  خودرو علیرضا بیرانوند  خودرو سردار آزمون  خودرو ورزشکاران  خودرو فوتبالیست ها  ثروت احمد نوراللهی  جایزه ملی پوشان فوتبال

پس از برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، بازیکنان تیم ملی کشورمان که در همان مرحله گروهی حذف شده بودند، از حق امتیاز واردات یک دستگاه خودرو برخوردار شدند که با انتقادات و حواشی شدید روبه‌رو شد.

این انتقادات و حواشی پس از مدتی کمرنگ شد، اما با انتشار خبر ورود چند دستگاه پورشه ماکان و رنجروور ولار و حتی یک مازراتی گریکاله ۲۰۲۳ در گمرک خرمشهر، که متعلق به برخی بازیکنان بود، دوباره به جنب و جوش افتاد.

رنجروور ولار به عنوان یکی از خودروهای میان‌رده لندروور به حساب می‌آید و آنچنان خودروی بی‌نظیر و قدرتمندی نیست.اما جالب است بدانید که برای این خودروی عادی، قیمتی ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند!

از این قیمت به راحتی نباید گذشت؛ ۸۰ میلیارد تومان، معادل ۱ میلیون و ۶۳۰ هزار دلار، و یا معادل ۳ دستگاه رولزرویس فانتوم و یک مرسدس‌بنز S۶۸۰ میباخ است(همگی را صفر کیلومتر و ۲۰۲۳ در نظر بگیرید)! این در حالیست که قیمت این خودرو، حداکثر به ۶ میلیارد تومان هم نمی‌رسد.

منبع:خبرفوری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.