حجم و زمان تعویض روغن و فیلترهای جک S5 اتوماتیک 2000cc

0

درباره جک S5 اتوماتیک 2000cc بیشتر بدانید

در این صفحه به تمامی روغن موتور جک S5 اتوماتیک و تمامی روغن ها شامل روغن گیربکس، هیدرولیک، ترمز و ضدیخ و فیلتر هایی که برای خودرو جک S5 اتوماتیک مناسب است میپردازیم.

قیمت جک S5 جدید مشخصات فنی جک S5 قیمت جک S5 قیمت جک s5 جدید شرایط فروش جک S5 اخبار کرمان موتور فروش ویژه کرمان موتور

جک S5 اتوماتیک در سال 2015 در کشور چین طراحی و تولید شده اسنت. این خودرو از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم موتور 1997 سی سی توربو شارژ استفاده میکند. این خودرو جهت انتقال نیرو از دیفرانسیل جلو استفاده میکند. حداکثر قدرتی که توسط این پیشرانه تولید میشود 174 اسب بخار در 5200 دور میباشد. همچنین این خودرو توانایی تولید 265 نیوتن متر گشتاور در 2000 دور را دارد. این خودرو از یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته دو کلاچه استفاده میکند.

با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره شد و تکنولوژی ساخت این خودرو کارشناسان اویل سیتی مواردی که برای این خودرو مناسب است را گردآوری کرده و برای سهولت در خرید در یک صفحه به شما نمایش داده میشود.

آپشن های جک S5 قیمت جک S5 شرایط فروش جک S5 قیمت جک s5 جدید قیمت جک S5 اتوماتیک مشخصات جک S5 اتوماتیک مصرف سوخت جک s5 مشخصات فنی جک S5 معایب و مزایای جک S5 اتوماتیک محصولات جدید کرمان موتور معرفی خودرو مجله خودرو

روغن موتور جک s5 اتوماتیک 2000cc

مواردی که در سرویس دوره ای این خودرو باید به آن توجه شود:

روغن گیربکس جک S5 اتوماتیک باید هر 55000 کیلومتر تعویض شود. توصیه شرکت استفاده از روغن گیربکس اتوماتیک DCT میباشد. حجم روغن گیربکس این خودرو برابر با 7.2 لیتر میباشد. توجه داشته باشید فیلتر گیربکس در هنگام تعویض روغن گیربکس باید عوض شود.

روغن موتور جک S5 اتوماتیک میباست هر 8000 کیلومتر تعویض شود. این خودرو با تعویض فیلتر نیاز به 5.8 لیتر روغن دارد. با توجه به نوع موتور جک S5 اتوماتیک نیاز است از روغن موتور با سطح کیفی SN یا SM و گرانروی 5w40 در آن استفاده شود.

فیلتر روغن جک S5 اتوماتیک و فیلتر هوا جک S5 اتوماتیک میبایست در هر سرویس دوره ای تعویض گردد.

فیلتر کابین جک S5 اتوماتیک میباست در هر فصل تعویض گردد

صافی بنزین جک S5 اتوماتیک میباست زیر نظر مکانیک و با توصیه مکانیک تعویض گردد.

روغن ترمز جک S5 اتوماتیک آبی رنگ میباشد و باید هر 50000 کیلومتر تعویض گردد.

ضدیخ جک S5 اتوماتیک سبز رنگ و هر دوسال یک بار باید تعویض گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.