نحوه تشخیص دستگاه ردیاب GPS در ماشین

0

این روزها، داشتن GPS از قبل در خودرو ضروری است. بسیاری از وسایل نقلیه دارای GPS هستند تا به راننده کمک کند مکان دقیق آنها را بداند. اینها در میان رانندگان تاکسی و همچنین صاحبان خودروهای شخصی محبوب هستند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است مالک خودرو متوجه نباشد که شخصی یک ردیاب GPS را برای نظارت بر حرکات خود قرار داده است. به همین دلیل است که بسیاری می خواهند بدانند چگونه یک دستگاه ردیاب GPS را در ماشین تشخیص داده و آن را حذف کنند.

نحوه تشخیص دستگاه ردیاب GPS در ماشین

چگونه یک دستگاه ردیابی GPS را در ماشین تشخیص دهیم؟ اینجا را بخوانید

اگر مشکوک هستید که یک GPS در داخل وسیله نقلیه شما وجود دارد که بدون رضایت شما به یک ردیاب GPS مجهز شده است، مراحل زیر را دنبال کنید تا مطمئن شوید که آیا حرکات شما نظارت می شود یا خیر. ابتدا باید بدانیم که یک ردیاب GPS برای یک فرد معمولی چگونه به نظر می رسد.

ردیاب جی پی اس چیست؟

در ردیاب GPS اشکال و اندازه های مختلف موجود است. برخی از آنها محتاط تر از دیگران هستند. اینها به دو دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از: ردیاب های GPS بلادرنگ و ثبت کننده های داده GPS. از یک طرف، Real-Time GPS مکان وسیله نقلیه را با انتقال بلادرنگ داده ها از طریق برج های سلولی ردیابی می کند. از طرف دیگر، دیتالاگر GPS داده های مکان را در حافظه داخلی ذخیره می کند و فقط شخصاً قابل دسترسی است.

در زیر دستورالعمل هایی برای تأیید وجود GPS روی خودرو و نحوه خلاص شدن از شر آن وجود دارد.

1. نمای بیرونی ماشین را بررسی کنید

سپر خودرو بهترین مکان برای مخفی شدن ردیاب جی پی اس است. کارشناسان توصیه می کنند با استفاده از یک آینه با قطب قابل افزایش به پشت سپر اتومبیل خود نگاه کنید. شما باید زیر خودرو را چک کنید. علاوه بر این، فراموش نکنید که چرخ را به خوبی بررسی کنید. این اولین قدمی است که باید دنبال کنید وقتی در مورد چگونگی تشخیص دستگاه ردیاب GPS در ماشین و حذف آن فکر می کنید.

نحوه تشخیص دستگاه ردیاب GPS در ماشین

با بررسی سپر، دستگاه ردیاب GPS را روی خودرو تشخیص دهید

2. بازرسی داخلی

یک ردیاب جی‌پی‌اس که یافتن آن آسان‌تر است، ردیابی است که به پورت داده OBD پشت داشبورد یا مخزن 12 ولت فندک وصل شده است. در صورتی که ردیاب جی پی اس را در مکان ذکر شده مشاهده نکردید، سپس سایر قسمت های داخلی از جمله داشبورد، صندوق عقب، زیر صندلی ها و لاستیک زاپاس را بررسی کنید. این یکی از نکات نگهداری ضروری برای مراقبت از ایمنی وسیله نقلیه شما است.

از آنجایی که رینگ پلاستیکی داخلی مدل‌های خودروی فعلی به راحتی جدا می‌شود، فضای کافی برای پنهان کردن چیزی دارد. این مکانی است که ممکن است یک ردیاب GPS را پنهان کنید.

دستورالعمل نحوه تشخیص دستگاه ردیاب GPS در ماشین

مکان های زیادی برای مخفی کردن دستگاه ردیابی GPS در ماشین شما وجود دارد.

جمع بندی

بنابراین تعجب می کنید ، هنگامی که در مورد چگونگی تشخیص دستگاه ردیاب GPS در ماشین ، پیروی از این دستورالعمل ها ایمنی وسیله نقلیه شما را تضمین می کند. این نه تنها خودروی شما را ایمن می کند، بلکه حریم خصوصی خودروی شما را نیز دست نخورده نگه می دارد.

از این رو، برای جلوگیری از هرگونه مداخله در حریم خصوصی خود، این نکات را در نظر داشته باشید./carfromjapan.com

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.