چگونه یک ردیاب GPS در ماشین نصب کنیم ؟

0

مردم دیگر هنگام رانندگی با ماشین های خود از نقشه برای حرکت در جاده ها استفاده نمی کنند. دستگاه‌های GPS مدت‌هاست که این مکان را اشغال کرده‌اند. همچنین، آنها ابزارهای ضد سرقت و نظارت بر مهارت های رانندگی را انجام می دهند و بخشی ضروری از مشاغل مانند اجاره اتومبیل هستند. با توجه به تمام نکات مثبت، ممکن است به فکر تجهیز وسیله نقلیه خود به چنین دستگاهی باشید. اما آیا می دانید چگونه ردیاب GPS را در ماشین نصب کنید ؟

یک سیستم GPS می تواند اطلاعاتی در مورد مکان واقعی یک شی ارائه دهد. علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد سرعت، حرکت و جهت خودرو دریافت خواهید کرد. یک واحد مدرن به بسیاری از ویژگی‌های نوآورانه مانند تنظیم یک حصار جغرافیایی، سیستم هشدار برای خروج خودرو از مسیرهای از پیش تعریف‌شده، ارائه اطلاعات در مورد توقفگاه‌ها و موارد دیگر مجهز است.

ردیاب جی پی اس در خودرو: آیا ضروری است؟

دستگاه جی‌پی‌اس یک دستگاه جمع‌آوری اطلاعات است که تمام اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه شما را شامل می‌شود. بر این اساس، رانندگان می توانند از آن برای نظارت و مدیریت سیستم خودروی خود از طریق تلفن همراه/کامپیوتر متصل به اینترنت با اطلاعاتی در مورد مکان فعلی خودرو، راننده، سرعت، مسافت طی شده، مکان فعلی، سوخت و… به روز شده و در هر زمان و هر مکان روی صفحه نمایش داده می شود.

برای پاسخ به این سوال که آیا دستگاه جی پی اس نصب کنیم، باید بدانیم که استفاده از دستگاه های جی پی اس روی خودروها می تواند از خودروی شما در برابر سرقت محافظت کند. همچنین از مزایای نصب دستگاه جی پی اس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • GPS می تواند مکان را با دقت 100 درصد شناسایی کند، بنابراین می تواند از خودرو در برابر سرقت محافظت کند. این تجهیزات کمک موثری در یافتن مختصات خودرو برای گزارش به مقامات برای رسیدگی یا پشتیبانی در هنگام وقوع حادثه غیرمنتظره است.
  • ناوبری GPS برای اتومبیل ها همچنین دارای ویژگی ذخیره اطلاعات دقیق در مورد مسیر وسیله نقلیه مانند مسافت پیموده شده و مصرف سوخت است… این برای زمانی که شما نیاز به کنترل برنامه های سفر و به روز رسانی وضعیت خودرو در زمان واقعی دارید بسیار مفید است.
  • از سوی دیگر، GPS به گونه ای طراحی شده است که در صورت تجاوز از سرعت وسیله نقلیه یا انحراف از مسیرهای از پیش تعیین شده، هشدار می دهد تا ایمنی مسافران را تضمین کند.

چگونه GPS را در ماشین نصب کنیم؟

چگونه یک ردیاب GPS در ماشین نصب کنیم ؟

نصب GPS در وسیله نقلیه موتوری علم موشک نیست. پیروی از این 3 مرحله برای نحوه نصب GPS در ماشین به شما کمک می کند تا در کمترین زمان این روند را بفهمید.

مرحله 1

اولین مرحله شامل یافتن منبع تغذیه برای دستگاه است. دو راه برای جذب نیرو وجود دارد:

سیم کشی – آن را با اتصال چند سیم به سیم کشی داخلی خودرو وصل کنید. با این حال، تغییر سیم کشی می تواند گارانتی سازنده خودرو را باطل کند. این بدان معنی است که سازنده یا فروشنده مجاز هزینه های تعمیر را متحمل نمی شود و یا مسئول تعویض هیچ قطعه ای نخواهد بود. همچنین سیم کشی هارد باید توسط یک متخصص انجام شود. یک کار آماتور می تواند به الکترونیک آسیب برساند و عملکرد ماشین شما را تحت تاثیر قرار دهد .

وصل شده – دستگاه GPS ممکن است با یک سیم برق و یک آداپتور همراه باشد. در این، شما به سادگی می توانید آن را به پورت OBD (که زیر فرمان است) وصل کنید. دوشاخه برخی از دستگاه ها می تواند با درگاه فندک خودرو سازگار باشد.

واحدهای بی سیم RV GPS با ویژگی پلاگین به راحتی نصب می شوند و این فرآیند به هیچ مهارت حرفه ای نیاز ندارد. به علاوه، گارانتی سازنده را باطل نمی کند. سیستم پلاگین از نظر راحتی و دقت بهترین است.

گام 2

واحدهای GPS مدرن احتمالاً دارای یک نگهدارنده و یک مکنده متصل هستند. باید دستگاه را داخل نگهدارنده قرار دهید و آن را روی داشبورد یا شیشه جلو نصب کنید.

چگونه یک ردیاب GPS در ماشین نصب کنیم ؟

داشبورد مکان مناسبی برای ایمن سازی GPS است.

ایمن کردن واحد با شیشه جلو ممکن است ایده خوبی نباشد زیرا می تواند منجر به حواس پرتی شود و تا حدی دید را مسدود کند. آن را روی داشبورد، در وسط یا دور از صندلی راننده محکم کنید. درپوش مکش دستگاه را به طور ایمن به سطح می چسباند.

مرحله 3

پس از وصل کردن سیم برق به شکاف تعیین شده، طول اضافی کابل را با یک سازمان دهنده سیم از دید خود دور کنید. قسمت آخر نحوه نصب GPS در ماشین این است که ماشین را برای رانندگی کوتاهی ببرید تا ببینید آیا دستگاه کار می کند یا خیر.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.