زمان اولین قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو در سال 1401

0

ایران خودرو نخستین فروش محصولات خود را در سال 1401 با عرضه پنج محصول و در قالب دو بخش‌نامه سومین فروش ویژه حمایت از خانواده و سی و پنجمین مرحله فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه، از سه شنبه به مدت سه روز اجرا شد.

آپشن های پژو 207 امکانات پژو 207 جدید امنیت پژو 207 قیمت پژو 207 مشخصات پژو 207 مشخصات فنی پژو 207 محصولات جدید ایران خودرو معرفی خودرو تازه های خودرو در ایران

در این دو طرح فروش، دو محصول جدید 207 اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و 206 تیپ سه با سقف شیشه‌ای، در کنار پژو پارس سال مجهز به موتور XU7P، پارس ELX با موتور TU5، راناپلاس با موتور TU5پلاس و سقف شیشه ای و مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شده است.

مشتریان نهایی پس از انجام قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، ساعت 10 صبح روز شنبه 20 فروردین ماه انتخاب خواهند شد.

در طرح حمایت از خانواده نیز در صورت بالا بودن تعداد متقاضیان نسبت به ظرفیت فروش، مشتریان نهایی از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

متقاضیان می توانستند از سه شنبه 16 فروردین ماه، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.