نکات نگهداری شیشه پشتی خودرو برای جلوگیری از آسیب گرما و آفتاب

0

با گرم‌تر شدن تابستان هر سال، باید یاد بگیریم که خود را وفق دهیم و اطمینان حاصل کنیم که گام‌های درستی برای محافظت از وسایل خود برمی‌داریم. این امر در مورد شیشه جلو و شیشه عقب خودرو شما نیز صدق می کند. در حالی که ممکن است اغلب شیشه جلو را نگه دارید، شیشه عقب خودرو اغلب بخشی از وسیله نقلیه است که نادیده گرفته می شود.

چگونه شیشه پشتی خودرو را برای جلوگیری از آسیب های خورشید و گرما نگهداری کنید.

مطالب مرتبط

نکات نگهداری از شیشه پشتی خودرو

در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

  • هرگز زیر نور مستقیم خورشید پارک نکنید: یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای جلوگیری از آسیب دیدن شیشه پشتی خودرو انجام دهید این است که از پارک کردن در زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید. البته، همیشه نمی‌توانید کنترل کنید که آیا هر بار که با ماشین خود بیرون می‌روید، جای پارک مناسبی پیدا می‌کنید یا خیر، اما وقتی احتراق را قبل از استارت زدن روشن می‌کنیم، شیشه را پایین بیاورید و قبل از روشن کردن AC یک کیلومتر رانندگی کنید.
  • مطمئن شوید که به ترک‌ها توجه کرده‌اید: وقتی شیشه‌ی جلو ترک می‌خورد، با عجله به نزدیک‌ترین گاراژ می‌رویم تا همان را تعمیر کنیم. با این حال، چند نفر از ما به شیشه پشتی توجه می کنیم؟ ترک ها و تراشه های کوچک ممکن است برای مدت طولانی مورد توجه قرار نگیرند یا نادیده گرفته شوند و منجر به آسیب بیشتر شوند. این آسیب می تواند در اثر گرما و آفتاب تشدید شود. بهترین رویکرد در اینجا این است که آن را بلافاصله برای تعمیر شیشه اتومبیل استفاده کنید .
  • فقط از وسایل تمیز کننده با کیفیت استفاده کنید: آیا می دانستید که وسایل تمیز کننده ای که استفاده می کنید می تواند برای شیشه ماشین شما مضر باشد؟ اگر مایع تمیزکننده یک مایع مبتنی بر آمونیاک باشد یا از یک پارچه ساینده برای تمیز کردن شیشه استفاده کنید، ممکن است شیشه به شدت آسیب ببیند. آخرین چیزی که نیاز دارید دید ضعیف در حین رانندگی است. بنابراین، مطمئن شوید که فقط از بهترین محصولات برای تمیز کردن شیشه ماشین استفاده می کنید.
  • برف پاک کن را مرتباً تعویض کنید: برخی از شیشه های پشتی خودرو دارای برف پاک کن هستند که می توان در فصل باران از آن استفاده کرد. هنگامی که این برف پاک کن به طور منظم تعویض نشود، ممکن است به شیشه آسیب برساند. بهترین روش در اینجا این است که برف پاک کن را به طور منظم تعویض کنید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.