معرفی ۱۰خودروی سریع زیر ۲۰ هزار دلار با چهره معمولی + تصاویر

0

معرفی ۱۰ خودروی سریع زیر ۲۰ هزار دلار با چهره معمولی+ تصاویر

Sleeper خودرویی است که سریع بوده اما ضرورتاً ظاهری سریع ندارد. درواقع این خودروها گرگهایی در لباس میش به حساب می‌آیند.
با این وصف نگاهی می‌اندازیم به ۱۰ نسخه از این نوع خودروها که قیمتی زیر ۲۰ هزار دلار دارند. با ما همراه باشید.

شورلت کوبالت SS

توصیف شورلت کوبالت در واژه‌ها نمی‌گنجد مگر تا زمانی که شما واژه‌ی “بازنده” را در ذهن داشته باشید! اما یک نقطه‌ی روشن در بین مدل‌های تولیدی کوبالت وجود دارد و آن مدل SS کوپه است. این خودرو در ابتدا پیشرانه‌ی ۲۰۵ اسب بخاری سوپرشارژر داشت که بعدها با نسخه‌ی ۲۶۰ اسبی توربو جایگزین گردید.SS سریع بود و در پیست برای خودرویی دیفرانسیل جلو حسی استثنایی ایجاد می‌کرد. شما می‌توانید نسخه‌های مناسب این خودرو را با بهایی کمتر از ۷ هزار دلار بیابید.

Chev_Cobalt_SS-01
کرایسلر ۳۰۰C

شاید اشتباه باشد که کرایسلر ۳۰۰C را یک Sleeper بنامیم زیرا در واقع این خودرو ظاهری کاملاً گیرا دارد. بااین‌وجود، شاید حضور تعداد زیادی از ۳۰۰ های ۶ سیلندر در خیابان‌ها، رانندگان دیگر ندانند که ۳۰۰C با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر چقدر سریع است. این یک سدان عضلانی خوش‌تیپ است و با وجود تعداد زیادی از آن، پیدا کردن نمونه‌ای سالم و مناسب بودجه‌تان سخت نخواهد بود.

Chrysler_300-01
مزدا اسپید ۳

این خودرو شاید شبیه هاچبک جمع‌وجور و معمولی باشد اما نسخه‌ی اسپید مزدا ۳ دارای پیشرانه‌ی ۲۶۳ اسب بخاری است که برای شکست دادن فولکس‌واگن GTI کافی است. این خودروها به‌صورت قابل‌توجهی سریع هستند هرچند که از بدفرمانی در هنگام شتاب گیری سنگین رنج می‌برند. بهتر از همه اینکه شما می‌توانید یکی از مدل‌های مناسب مزدا اسپید ۳ را با قیمت کمتر از ۱۰ هزار دلار به دست آورید.

mazda mazdaspeed3
دوج نئون SRT4

در نگاه اول،SRT4 شبیه یک دوج نئون عادی با باله‌ای بزرگ است. اما حقیقت این است که نئون SRT4 یک بسته‌ی کامل ارائه می‌دهد و پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربوی ۲۳۰ اسب بخاری جای گرفته زیر کاپوت نکته‌ی مهم این خودرو است. صدای ایجادشده توسط این خودرو بهترین قسمت داستان است. همانند ۵۰۰ آبارث کنونی،SRT4 صدا خفه کن ندارد. قیمت خودرو نیز عالی است و بدون دردسر خاصی می‌توانید یکی از این خودروها را قیمت کمتر از ۷ هزار دلار خریداری نمایید.

Dodge_SRT-4
بیوک رگال Grand National

هیچ‌کسی کاملاً مطمئن نیست که بیوک، کمپانی‌ای که در دهه‌ی ۸۰ به خاطر سیستم تعلیق نرم شناخته شده بود، خودرویی همانند Grand National بسازد. خودرویی که پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳٫۸ لیتری توربو با تزریق سوخت چند ورودی داشت. این بیوک قدیمی سریع و جذاب است هرچند که به پای مدل GNX نمی‌رسد. قیمت این خودرو اغلب بالای ۲۰ هزار دلار است اما اگر با دقت خرید کنید، می‌توانید نمونه‌های ارزان‌تر را نیز بیابید.

Buick_Grand_National-01
فورد تاروس SHO

ما تنها یک نسخه از SHO را انتخاب می‌کنیم اما نمی‌توانستیم تصمیم بگیریم که کدام‌یک بهترین است. از نسخه‌هایی با پیشرانه‌ی یاماها گرفته تا نسخه‌های ۸ سیلندر، همه‌ی SHO ها خوب هستند و بسیار جذاب جلوه می‌کنند و بسیاری از آن‌ها تفاوت چندانی با نسخه‌های خانوادگی معمولی ندارند. شما می‌توانید آخرین و بهترین نسخه‌ی فورد تاروس SHO را با قیمتی کمتر از ۲۰ هزار دلار بیابید درحالی‌که نسخه‌های قدیمی‌تر حتی قیمتی در حدود ۲ هزار دلار دارند.

Ford_Taurus_SHO-01
سوبارو لگاسی GT

مردم عموماً زمانی که باید در برف رانندگی کنند سوبارو را می‌خرند اما تعداد کمی هستند که می‌دانند سوبارو نسخه‌ی اسپورتی از سدان میدسایز خود یعنی لگاسی را با پسوند GT ساخته است. چهارمین نسل این خودرو (۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹) از پیشرانه‌ی توربوی ۴ سیلندر ۲٫۵ لیتری سوبارو با قدرت ۲۶۵ اسب بخار بهره برده است. سیستم چهارچرخ محرک سوبارو چسبندگی زیادی را در زمین‌های خیس و مرطوب به این خودرو اعطا نموده است. شما می‌توانید یکی از این مدل‌ها را با بهایی کمتر از ۸ هزار دلار بیابید. اگر واقعاً خواهان بهترین هستید، دنبال نسخه‌ی تولید محدود B باشید که گران‌تر است اما بهتر عمل می‌کند.

Subaru_Legacy_GT-01
ولوو ۸۵۰R/V70R

شاید ولوو به عنوان سازنده‌ی واگن‌های اسپورت شناخته شده باشد و در اواسط دهه‌ی ۹۰ میلادی ولوو به همین علت شهرت یافته بود. پیشرانه‌ی ۵ سیلندر توربوی مدل ۸۵۰R دارای قدرت ۲۴۰ اسب بخاری بوده که دارای صدایی ماورا این دنیا است. در سال ۲۰۰۳ این خودرو نام جدیدی پیدا کرد (V70R) و ۵۶ اسب بخار دیگر نیز به قدرت آن افزوده شد و همچنین سیستم چهارچرخ محرک نیز بکار گرفته شد. این واگن امروزه نادر است اما معمولاً با قیمت‌های معقولی دست‌به‌دست می‌شود.

Volvo_V70R-01
جی ام سی سایکلون و تایفون

شاید افراد با دیدن این پیکاپ خیلی ذوق‌زده نشوند اما تعداد کمی می‌فهمند که این خودرو چقدر سریع است. با اضافه کردن توربو، اینترکولر و برخی جزئیات دیگر، قدرت پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۴٫۳ لیتری این خودرو به ۲۸۰ اسب بخار رسیده که برای ثبت رکورد صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵٫۵ ثانیه‌ای کافی است. شاید قیمت خودرو کمی بالاتر باشد و یکی از نمونه‌ها قیمت ۲۵ هزار دلاری داشت اما با کمی دقت و جست‌وجو می‌توانید گزینه‌های مناسب با کیف پولتان را پیدا کنید.

GMC_Syclone-01
شورولت ۴۵۴ پیکاپ

به روزهای خوش قبلی و خودروهای عضلانی شورولت برگردیم، زمانی که پیشرانه‌ی ۸ سیلندر بلوک بزرگ این شرکت پادشاهی می‌کرد. خودروهای عضلانی رفته‌اند اما مدل ۴۵۴ (که عموماً با حجم متریک ۷٫۴ لیتری شناخته می‌شد) زنده است. درباره‌ی رنگ و تریم خودرو خیلی سخت‌گیری نکنید و دنیا در نظر شما بزرگ خواهد شد و می‌توانید هیجان بسیار زیادی را با این تراک قدیمی تجربه کنید. با تیراژ تولید میلیونی، این خودرو را همه‌جا می‌یابید. قیمت آن نیز بسته به خودرو بین یک تا ۱۰ هزار دلار متغیر است.

s-l1600

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.