خودرو ۱ تا ۴.۵ میلیون تومان گران شد +جدول

0

امروز بازار انواع خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش یک تا ۴ میلیون تومانی قیمت هاست.

کاهش عرضه خودرو در بازار باعث شده تا انواع خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش یک تا ۴ میلیون و ۵۰۰ تومانی قیمت ها باشد، البته روند افزایش قیمت ها ساعتی بوده و قیمت‌های صبح و ظهر تفاوت دارد.

قیمت محصولات ایران خودرو قیمت محصولات سایپا قیمت کوییک اتوماتیک قیمت دنا پلاس قیمت دنا معمولی قیمت رنو ساندرو استپ وی قیمت پژو 2008 بانک اطلاعات خودرو قیمت سمند EF7 قیمت پژو 206 وی 8 قیمت پژو 405

بررسی بازار امروز خودرو نشان میدهد قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته با قیمت ۶۳ میلیون تومان به فروش می رسد. دنا نیز با افزایش یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۸۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

همچنین ساندرو استپ وی اتوماتیک هم با افزایش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۷۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶صندوق دار با افزایش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس  با افزایش ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۵ میلیون تومان، تندر پلاس با افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۶۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی تا ظهر امروز به شرح زیر است:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.