جزئیات پرداخت خسارت دیرکرد ایران خودرو به مشتریان

0

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: وجوه پرداختی اضافی مشتریانی که با موعد تحویل قبل از اول بهمن ماه تکمیل وجه کرده و یا خودروی خود را تحویل گرفته اند مسترد خواهد شد.

مشتریان ایران خودرو اخبار ایران خودرو سود مشارکت محصولات ایران خودرو دلایل عدم رضایت مشتریان خودرو سوابق مصطفی خان کرمی فروش محصولات ایران خودرو زمان تحویل محصولات ایران خودرو

پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو، مصطفی خان کرمی اظهار کرد: بر اساس تصمیم وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت که ابلاغ شده، دعوتنامه‌های ارسالی به مشتریان برای پیش فروش‌های با موعد تحویل تا پایان دی ماه ابطال و دعوتنامه‌ها بر اساس قیمت‌های قبلی صادر خواهد شد.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو در عین حال تاکید کرد: وجوه پرداختی اضافی مشتریانی که با موعد تحویل قبل از اول بهمن ماه تکمیل وجه کرده و یا خودروی خود را تحویل گرفته اند مسترد خواهد شد.

خان کرمی در توضیح خبری که به نقل از وی درباره افزایش ٣٠ درصدی قیمت‌ها منتشر شده نیز گفت: اطلاعاتی که در این مصاحبه بوده مربوط به هفته گذشته و قبل از ابلاغیه وزارت صنعت بوده است.

وی ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر ناشی از شرایط تحمیلی افزود: ایران خودرو جریمه و خسارت دیرکرد را به مشتریان پرداخت و تمامی تعهدات ایجاد شده برای محصولات ایران خودرو را البته با تاخیر اجرا خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.