رونمایی تیم موتو جی پی یاماها از YZR-M1 2019 + عکس

0

پس از انتظارها حالا نوبت به تیم یاماها رسید تا از موتورسیکلت مخصوص خود برای موتوجی پی ۲۰۱۹ رونمایی کند.

موتورسیکلت یاماها تغییرات محسوسی نسبت به مدل گذشته خود کرده است، این موتورسیکلت با نام YZR-M1 شناخته می شود و با رنگ های سیاه و آبی تزیین شده است و امسال کمپانی مانستر انرژی به اسپانسرهای تیم یاماها افزوده شده است که حرف M با رنگ زرد بر روی فلاپ های موتورسیکلت به خوبی نمایان می باشد.

شرکت موتور سیکلت یاماها قیمت موتور یاماها محصولات جدید یاماها موتورسیکلت جدید یاماها مسابقات موتور جی پی اخبار ورزشی مهم ترین اخبار ورزشی

تیم یاماها در روز دوشنبه طی مراسمی در جاکارتا از YZR-M1 جدید خود که در فصل ۲۰۱۹ موتوجی پی استفاده خواهند کرد، رونمایی کردند. موتورسواران یاماها، ولنتینو روسی و ماوریک وینالس از M1 جدید رونمایی کردند که رنگ آن بسیار تیره تر از سال گذشته به نظر می رسد.

برخلاف سال های گذشته، موتور یاماها از حالت کاملا آبی رنگ درآمده و سیاه و سفید بیشتری بر روی موتور دیده می شود. البته این تغییر رنگ را بیشتر می توان به دلیل تغییر حامی مالی این تیم از موی استار که یک شرکت ارتباطات اسپانیایی است به مانستر، نوشیدنی انرژی زا دانست.

شرکت موتور سیکلت یاماها قیمت موتور یاماها محصولات جدید یاماها موتورسیکلت جدید یاماها مسابقات موتور جی پی اخبار ورزشی مهم ترین اخبار ورزشی
ولنتینو روسی – یاماها ۲۰۱۹روسی در این مراسم گفت:

  • من طرح جدید موتور را بسیار دوست دارم. یاماها همیشه آبی بوده و رنگ آبی زیباست اما من رنگ مشکی مانستر را نیز دوست دارم زیرا ترکیبی از تیم فوتبال مورد علاقه من، اینتر است، بنابراین من احساس راحتی دارم.

ماوریک وینالس – یاماها ۲۰۱۹

در فصل ۲۰۱۸ موتوجی پی، وینالس با اختلاف ۵ امتیاز و یک رده نسبت به هم تیمی خود، در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت و برای ۲۰۱۹ تغییرات زیادی خواهد داشت که از جمله آن می توان به تغییر عدد او از ۲۵ به ۱۲ و برکنار شدن مدیر مسابقه ای او، رامون فورکادا و جایگزینی استبان گارسیا با او دانست. وینالس نیز در این مراسم گفت:

  • من نمی توانم برای شروع مسابقات منتظر بمانم و تعطیلات بسیار طولانی شده اند. می خواهم که سوار موتورم شوم.
  • من واقعا برای تماشای حرکت رو به جلومان کنجکاو هستم و ببینم که در اولین تست می توانیم با حداکثر توان پیش برویم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.