معرفی کراس اوو جدید جک اس ۲ (JAC S2) + قیمت ، مشخصات و عکس

0

شرکت خودروسازی جک به تازگی دو نسخه جدید از جک S2 را روانه بازار چین کرد. شرکت جک با اضافه کردن امکاناتی به این مدل برای جوانان و بانوان آن را شخصی‌سازی کرده است. این دو نسخه با نام‌های Champion (قهرمان) و Beauty (زیبایی) شناخته می‌شود.

 JAC S2  محصولات جدید جک  تازه های خودرو در ایران  خودروهای 2019  مشخصات جک اس 2  قیمت جک اس 2  خودرو جدید چینی  محصول جدید کرمان موتور  معایب و مزایای جک اس 2  مجله خودرو

این دو نسخه در ظاهر تفاوتی با نسخه معمولی جک S2 نداشته و فقط در امکانات داخلی با نسخه اصلی تفاوت دارند. در نسخه Champion، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، دو رنگ اختصاصی برای داخل اتومبیل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر ۸ اینچی در مرکز داشبورد، سیستم GPS در دو سیستم تشخیص مکان و مسیریابی مختلف، سیستم هوشمند تشخیص صدا، بلوتوث و سیستم هماهنگی با انواع موبایل‌های هوشمند در نظرگرفته شده است.

در نسخه Beauty جک S2 که برای بانوان طراحی و ساخته شده که در آن از مه شکن با سایه صورتی رنگ در داخل خودرو استفاده شده است. امکانات دیگر جک S2  بیوتی می‌توان به پشت سری و چرم زیر پا اشاره کرد. جیب صندلی‌های عقب، جای کفش و گرم‌کن لیوان نوشیدنی علاوه بر امکاناتی که در نسخه Champion استفاده شده بود، به کار گرفته شده است.

 JAC S2  محصولات جدید جک  تازه های خودرو در ایران  خودروهای 2019  مشخصات جک اس 2  قیمت جک اس 2  خودرو جدید چینی  محصول جدید کرمان موتور  معایب و مزایای جک اس 2  مجله خودرو

هر دو نسخه از پیشرانه ۱.۵ لیتری با حداکثر توان ۱۱۳ اسب‌بخار برخوردارند. جعبه دنده نسخه Champion جک S2 از نوع ۵ سرعته دستی است و جعبه دنده نسخه Beauty از نوع CVT است.

در سال ۱۳۹۵ خبرهایی از ورود جک S2 به بازار این مطرح شد که البته این خودرو هیچ‌گاه از سوی کرمان‌موتور شریک تجاری جک در ایران عرضه نشد. جک S2 محصول سال ۲۰۱۵ شرکت خودروسازی چینی جک است که کوچک‌تر از جک S3 است که در بازار ایران به فروش می‌رسد.

همچنین شرکت جک نسخه الکتریکی جک S2 را نیز با نام جک iEV7S ساخته است که از پیشرانه ۳۹ کیلووات ساعتی برخوردار است که حداکثر توان تولیدی آن ۱۱۶ اسب‌بخار است.

وضعیت ظاهری جک اس ۲

طول کلی ۴۱۳۵ میلی متری، عرض ۱۷۵۰ میلی متری و ارتفاع ۱۵۵۰ میلی متری استفاده کرده‌اند تا توان قرار دادن دو محور جلو و عقب با فاصله‌ای ۲۴۹۰ میلی متری نسبت به یکدیگر در زیر شاسی جک S2 را داشته باشند. وزن خشک جک S2 هم حدود ۱۱۵۵ کیلوگرم اعلام شده است، در صورتی که وزن اصلی جک S2 با تمامی امکانات به ۱۵۳۰ کیلوگرم نیز خواهد رسید.

بهترین بخش جک S2 کابین آن است که از نمایی بسیار هماهنگ و دلپذیر برخوردار بوده و یکی از بهترین نمونه‌هایی است که تا به امروز توسط یک سازنده چینی ارائه شده است. عمده رنگ به کار رفته در جک S2 کاملاً منطبق و هماهنگ با رنگ بدنه بوده و صندلی‌های دو رنگ، دوخت قرمز و دستگیره‌های کرومی مات در جای‌جای جک S2 قابل مشاهده است. صفحه لمسی زیبا و درخوری در میانه داشبورد جک S2 نصب شده است. بی‌شک خریداران خودروهای ارزان‌قیمت هم خواهان و طالب صفحه نمایشگر در خودروهای خود هستند و تمامی سازندگان چینی ابزار سرگرمی نیز قادرند که این تجهیز را با بهایی کمتر از ۵ هزار یوآن در اختیار خریدارانشان قرار دهند، پس چرا نباید این ابزار همین حالا در اختیار مشتریان قرار گیرد؟ این سیستم تمامی سامانه‌های پایه‌ای را دارا می‌باشد که شامل مواردی همچون سیستم هدایت ناوبری، بلوتوث، اتصال USB و تلفن می‌گردد.

موتور و فنی جک S2

جک S2 از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری و ۴ سیلندر نیرو می‌گیرد. این پیشرانه نسبتاً سریع و تا حدی هم دوستدار محیط زیست است. توانی که از آن استخراج می‌شود معادل ۱۱۳ اسب‌بخار و گشتاور آن نیز برابر با ۱۴۶ نیوتن‌متر است. این پیشرانه به همراه یک گیربکس ۶ دنده دستی و یا CVT عرضه می‌شود. از لحاظ جایگاه نیز جک S2 مابین مدل S1 و S3 قرار می‌گیرد.

برای انتقال قدرت و گشتاور تولیدی موتور هم شرکت سازنده از دو جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک CVT استفاده کرده که به انتخاب مشتری در هنگام ثبت نام بر روی جک S2 نصب می‌شود.

قیمت خودرو بهای جک S2 از تقریبا ۶۰ هزار یوآن (۹,۸۰۰ دلار) شروع شده و به ۸۰ هزار یوآن (۱۳,۰۰۰ دلار) ختم می‌گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.