اعلام شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو / دی ۹۵

0

اعلام شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو / دی ۹۵

فهرست مطالب

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط پیش فروش دی ۹۵ کلیه محصولات ایران خودرو به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه ۹۵/۱۰/۰۴ لغایت ۹۵/۱۰/۳۰ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره ۱و ۲) ارائه می گردد.

شرایط و توضیحات بخشنامه :

۱ .سود مشارکت در این بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواھد شد و لذا ھرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواھد شد.

۲ .سود مشارکت در صورت انصراف مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

– در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراھم می باشد.

نکات مھم در خصوص ھدیه فروش تعھدی:

· ھدیه فروش تعھدی صرفا به تعھداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

· ھدیه فروش تعھدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۹۵/۱۰/۰۴ می باشد. 

شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو - دی ماه 95

 توضیحات مهم :

-هدیه فروش تعهدی -در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو -در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد.

-در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می باشد.

-هدیه فروش تعهدی صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

-هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد.

-کلیه مبالغ به ریال است

شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو - دی ماه 95

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.