اولین قیمت سکه و دلار پس از اعلام موضع جدید ایران درباره برجام

0

قیمت طلا و سکه در بازار امروز با توجه به اعلام موضع جدید ایران درباره برجام تعیین شد که تحت تاثیر تعطیلی ثبات بهای جهانی طلا و افزایش نرخ ارز بود.

 قیمت جهانی طلا امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نداشت و در رقم ۱۳۹۹ دلار ثابت ماند. اما در بازار داخلی پایان مهلت ۶۰ روزه اول کشوز به کشورهای عضو برجام بر بازار تاثیرگذار بود.

براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت ۱۲:۱۵ امروز شانزدهم تیر، قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و ۶۱۰ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که بهای انواع سکه تمام نسبت به روز دیروز کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۳۳ هزار و ۷۶۷ تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و ۹۹۰ هزار تومان است.

نرخ ارز در صرافی‌های بانکی امروز یکشنبه پس از اعلام موضع جدید ایران درباره برجام تعیین شد که بر این اساس قیمت دلار نسبت به پایان وقت دیروز ۵۰ تومان افزایش یافته است.

 امروز یکشنبه قیمت ارز با توجه به اعلام موضع جدید ایران درباره برجام تعیین شد.

بر این اساس دلار برای فروش در این صرافی‌ها در اولین ساعات روز، ۱۳۰۰۰ تومان اعلام شده است. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

امروز قیمت یورو برای فروش در صرافی‌های بانک‌ها نیز، ۱۴۹۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴۸۵۰ تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز ۴۷۱۷ تومان تعیین شده است.

نرخ ارز امروز در صرافی ملی نسبت به پایان وقت دیروز شنبه ۵۰ تومان افزایش یافته است.

قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۱، ۱۳۰۰۰ تومان و قیمت یورو ۱۴۹۴۰ تومان اعلام شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.