استخدام مهندس مکانیک و مهندس برق و الکترونیک در تهران

0

استخدام شرکت پارس سینوهه پاد

شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی پارس سینوهه پاد جهت تکمیل کادر فنی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی جنسیت/تعداد شرایط احراز توضیحات
مهندس مکانیک جامدات تولید سالید آقا/ ۱ نفر  

مسلط بر طراحی صنعتی و نرم افزار solidworks

با حداقل ۵ سال سابقه کار

ترجیحاً ساکن غرب و جنوب غرب تهران

مهندس برق الکترونیک آقا/ ۱ نفر
مهندس مکانیک آقا/ ۱ نفر جهت خدمات پس از فروش
متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.
ذکر عنوان شغلی در رزومه ارسالی ضروری است.

اطلاعات تماس

تلفن ۰۲۱۷۴۶۷۶
ایمیل psp95psp@gmail.com
استخدام مهندس مکانیک آگهی استخدام استخدام جدید تهران سایت استخدام استخدام مهندس برق استخدام شرکت پارس سینوهه پاد ای استخدام
پارس سینوهه پاد
شرکت پارس سینوهه پاد، در دی ماه سال ۱۳۸۲ فعالیت را از طریق واردات تجهیزات پزشکی به صورت غیر رسمی آغاز نمود. این شرکت در سال ۱۳۸۷ به صورت رسمی تأسیس و همراه با اخذ نمایندگی انحصاری از برترین برندهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی در حوزه مصرفی (محلول‌های ضدعفونی کننده و…) و تجهیزات توانست در سالها سابقه خود سهم بزرگی از بازار کالاها و خدمات پزشکی ایران را به خود اختصاص بدهد.
تیم بازاریابی و فروش شرکت موفق به همکاری با بیش از ۱۵۰ بیمارستان و صدها درمانگاه و آزمایشگاه در سطح تهران و شهرستانها گردیده است. واحد خدمات پس از فروش شرکت با ارائه خدمات پس از فروش مطابق با الزامات مشتری در رابطه با دستگاه‌ها و الزامات قانونی اداره کل تجهیزات پزشکی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران فعالیت می‌نماید. در راستای ارایه خدمات ضروری پس از فروش برای هر دستگاه، کارشناسان فنی این شرکت دوره‌های تخصصی در زمینه هر دستگاه را به شکل کلاسهای آموزشی برون سازمانی ( در کمپانی سازنده در خارج کشور) و یا درون سازمانی ( توسط کارشناسان خبره سازمان که در شرکت فعالیت می‌کنند) می گذرانند.
اهداف شرکت:
– کمک به توسعه ظرفیت پیشگیری و کنترل عفونت های بیمارستانی و بهبود وضعیت بهداشت و درمان از طریق :
– تولید، واردات و فروش ملزومات مصرفی و تجهیزات استریلیزاسیون بر اساس آخرین تکنولوژی های نوین دنیا
– آموزش و آگاه سازی پرسنل بیمارستانهای کشور در راستای روش های پیشگیری و کنترل عفونتهای بیمارستانی
– افزایش اثربخشی و بهبود کیفیت درمان انواع سرطان از طریق واردات تجهیزات و علوم پیشرفته دنیا در راستای تشخیص به موقعه و درمان مؤثر سرطان
– ارائه خدمات مشاوره و مشارکت در تجهیز و ساخت بیمارستانها
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.