درگ جت جنگنده F-35 با مک لارن اسپید تیل+ویدئو

0

یک دهه پیش ریچارد هموند در برنامه تاپ گیر درگی مابین بوگاتی ویرون و هواپیمای  یوروفایتر تایفون برگزار کرد. تایفون گل سرسبد جنگنده‌های آن زمان بود و به خاطر شهرت خود در سال ۲۰۰۸ شناخته شده بود.

جنگنده F-35B بهترین جنگنده آمریکا مشخصات جنگنده F-35 بزرگ‌ ترین مسابقه درگ دنیا مسابقه خودرو با هواپیما عکس جت جنگی قیمت مک لارن اسپید تیل قیمت مک لارن مشخصات مک لارن اسپیدتیل فیلم و کلیپ عکس و فیلم

مسابقه خودرو و جت (هواپیما) مفهوم چندانی ندارد زیرا همه ما می‌دانیم جت همواره برنده خواهد بود حتی اگر یک طرف هم بوگاتی باشد بازهم چیزی تغییر نمی‌کند. البته نمی‌توان فاکتور هیجان‌انگیز بودن چنین مسابقاتی را انکار کرد. اگر آن مسابقه را ندیده‌اید مشکلی نیست زیرا مسابقه مشابه آن دوباره برگزار شده است!

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2020/02/F35-Jet-vs-McLaren-Speedtail-6.jpg

بازهم تاپ گیر در بطن ماجرا قرار دارد اما این بار مجری و خودرویی متفاوت و البته جنگنده‌ای پیشرفته در صحنه حضور یافته‌اند. تکنولوژی تکامل یافته ولی خب همچنان مسابقه‌ای بی‌هدف ولی هیجان‌انگیز را شاهد هستیم.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2020/02/F35-Jet-vs-McLaren-Speedtail-8.jpg

این بار مک لارن اسپیدتیل است که قرار است نماینده زمینی‌ها باشد. هایپرکار بریتانیایی‌ها تمامی عضلات لازم برای مچ انداختن با یک جت را دارد. قوای محرکه هیبریدی این خودرو قدرت ۱۰۳۶ اسب بخاری تولید کرده و باعث می‌شود این خودرو توانایی دست‌یابی به سرعت ۴۰۲.۳ کیلومتر در ساعت را داشته باشد. پشت فرمان این خودرو کسی نیست جز کریس هریس.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2020/02/F35-Jet-vs-McLaren-Speedtail-4.jpg

اما رقیب این خودرو جنگنده‌ای معمولی نیست زیرا جدیدترین و پیشرفته‌ترین جنگنده یعنی F35 می‌باشد. ما خیلی وارد جزئیات و اینکه F35 چقدر قوی است نمی‌شویم. بهتر است ویدئو را تماشا کنید تا وضعیت اسپیدتیل و F35 را ببینید.

دانلود فیلم

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.