سهمیه بنزین وانت‌ های کم‌ مصرف و پرمصرف اعلام شد

0
مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران؛
رضایی گفت: سهمیه بنزین وانت‌های کم‌مصرف و پرمصرف هر کدام به ترتیب ماهانه ۲۰۰ و ۳۰۰ لیتر در نظر گرفته شده بود و قرار بود از ابتدای بهمن‌ماه براساس کارکرد این سهمیه افزوده شود.

شهرام رضایی مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: سهمیه بنزین وانت‌های کم‌مصرف و پرمصرف هر کدام به ترتیب ماهانه ۲۰۰ و ۳۰۰ لیتر در نظر گرفته شده بود و قرار بود از ابتدای بهمن‌ماه براساس کارکرد این سهمیه افزوده شود.

شهرام رضایی کیست سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین سهمیه بنزین وانت آریسان سهمیه بنزین وانت پیکان سهمیه بنزین پراید 151 سهمیه بنزین نیسان وانت تکسوز شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی

وی افزود: براساس توافق‌های انجام‌شده با وزارت کشور، از ابتدای اسفندماه کارکرد وانت‌های کم‌مصرف و پرمصرف محاسبه می‌شود و براساس پیمایش سهمیه این دسته از خودور‌ها تخصیص می‌یابد.

رضایی افزود: چنانچه مالکان وانت‌بار‌ها بیش از سهمیه تعیین شده (۲۰۰ لیتر برای کم‌مصرف‌ها و ۳۰۰ لیتر برای پرمصرف‌ها) نیاز به سوخت داشته باشند، باید در سامانه وزارت کشور ثبت‌نام کنند.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: پس از ثبت‌نام، پایش کارکرد این خودرو‌ها انجام و پس از آن سهمیه اضافی تعلق گرفته به این دسته از خودرو‌ها در کارت بانکی این افراد شارژ می‌شود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این طی اطلاعیه شماره ۱۳ خود از واریز سهمیه ترمیمی وانت‌بارها، تاکسی‌ها و آمبولانس‌ها خبر داده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.