آمار تولید ایران خودرو در اردیبهشت ۹۹ +جدول

0
گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی آمار تولید محصولات سبک خود را در اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرده است. بر اساس آمار موجود در وبسایت «کدال»، ایران خودرو در دومین ماه سال جاری ۴۲ هزار و ۱۶۸ دستگاه خودرو تولید کرده است.

 آن طور که مشخص است تولید پژو ۲۰۰۸ در اردیبهشت ۹۹ با تیراژ ۱۴۹ دستگاه انجام شده و فعلا این شرکت مشغول تولید و تحویل تعهدات مربوط به این کراس اوور است. از سویی تولید خانواده رنو تندر ۹۰ در این شرکت متوقف شده و از ابتدای سال جاری، نمونه ای این سدان مونتاژی در ایران خودرو تولید نشده است. دانگ فنگ H30 کراس هم مشابه به رنو تندر ۹۰ همچنان در شرایط توقف تولید به سر می برد و ایران خودرو در سال جاری، هنوز تولیدی را برای این هاچ بک کراس چینی انجام نداده است.

خانواده هایما که شامل S5 و S7 می شود، همچنان در ایران خودرو خراسان تولید می شوند و در اردیبهشت سال جاری ۶۱۰ دستگاه از این کراس اوورهای چینی در شرق کشور تولید شده است. پرتیراژترین گروه تولیدی در ایران خودرو مربوط به خانواده پژو است که در اردیبهشت ماه ۳۰ هزار و ۵۸۲ دستگاه از محصولات آن تولید شده است. پژو ۴۰۵، پارس، ۲۰۶ و ۲۰۷i از جمله خودروهایی هستند که در خانواده پژو ایران خودرو جای می گیرند. همان طور هم که از آمار مشخص است، تولید خودروهایی چون رانا، دنا و سمند در ایران خودرو ادامه دارد و با تیراژ متوسط مونتاژشان انجام شده است.
 سایت کدال  تازه ترین اخبار کدال  آمار تولید محصولات ایران خودرو  اخبار ایران خودرو  آمار تولید خودرو  اخبار خودرو  بررسی سهام ایران خودرو
 سایت کدال  تازه ترین اخبار کدال  آمار تولید محصولات ایران خودرو  اخبار ایران خودرو  آمار تولید خودرو  اخبار خودرو  بررسی سهام ایران خودرو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.