هایما ۶P معرفی شد؛ نسخه هیبریدی هایما S5

0

بعد از معرفی ون جذاب هایما ۷X، دومین محصولی که مشتریان هایما انتظار زیادی برای رونمایی آن در سال ۲۰۲۰ داشتند نیز حالا معرفی شده است: کراس‌اور هایما ۶P تا قبل از شروع سال ۲۰۲۱ راهی بازار چین می‌شود.

”۶P با شتاب ۷.۵ ثانیه‌ و پیمایش ۸۰ کیلومتر در حالت برقی، حالا گزینه جذاب‌تری نسبت به S5 است“هایما ۶P البته محصول کاملا جدیدی نیست و اگر بهتر بگوییم، همان نسل دوم هایما S5 است با این تفاوت که به پیشرانه پلاگین هیبرید (PHEV) نیز مجهز شده.

هایما 7X قیمت هایما 6P مشخصات هایما 6P محصولات جدید هایما شاسی بلند جدید مجله خودرو معرفی شاسی بلند

هایما برای آنکه تفاوت ظاهری میان ۶P و S5 وجود داشته باشد، اول از همه، سقف خودرو را به رنگ مشکی درآورده تا ۶P ظاهر لوکس‌تر و اسپرت‌تری نسبت به S5 داشته باشد. همچنین از رنگ آبی در برخی جزییات خودرو استفاده کرده؛ مثل لوگوی آبی‌رنگ ۶P که سمت چپ صندوق نصب شده، رینگ‌های دو رنگ (آبی و نقره‌ای) و همچنین قاب آبی رنگی که دور جلوپنجره را احاطه کرده. هنوز تصاویری از کابین هایما ۶P منتشر نشده اما می‌توان حدس زد که رنگ آبی در قسمت‌هایی از داشبورد و کنسول آن بکار رفته باشد.

درحالیکه هایما S5 جدید با دو موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و ۱.۵ لیتری توربوشارژ عرضه شده، اما هایما ۶P را فقط می‌توان با موتور ۱.۲ لیتری توربوشارژ TGDI سفارش داد که با موتور الکتریکی همراه شده.

هایما هنوز مشخصات فنی پیشرانه ۶P را رسانه‌ای نکرده اما می‌دانیم که حداکثر پیمایش هایما ۶P در حالت تمام برقی حدود ۸۰ کیلومتر است. ضمن اینکه این پلاگین هیبرید چینی به شتاب صفر تا صد ۷.۵ ثانیه‌ای رسیده و مصرف سوختش در حالت هیبرید نیز به حدود ۱.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. اطلاعات بیشتر هایما ۶P در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.
منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.