پلیس کودک سه ساله ربوده شده در مشهد را پیدا کرد

0

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس در عملیاتی ضربتی کودک سه ساله ربوده شده را پیدا کرد.این کودک همراه خودروی پدرش دزدیده شده بود.

اخبار مشهد اخبار حوادث پلیس آگاهی تهران سرقت خودرو سردار محمد کاظم تقوی کیست اخبار خراسان رضوی

سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت : صبح امروز گزارش سرقت یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ سفید رنگ در بلوار شهید فکوری به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که در این سرقت کودکی خردسال در داخل خودرو بوده و موضوع از حساسیت برخوردار بود.

او افزود: مالک خودرو به داروخانه شبانه روزی مراجعه کرده و در این لحظه سارق، خودرو را همراه با کودک به سرقت برده بود و با توجه به حساسیت موضوع، طرح عملیات ضربتی در دستور کار مرکز فرماندهی و کنترل پلیس، پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی، فتا و فرماندهی انتظامی مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی  ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی گسترده و ردزنی‌های علمی تمامی محور‌های خروجی شهر مشهد تحت کنترل دقیق قرار گرفت.

سردار تقوی بیان کرد: سارق خیابانی از ترس پلیس، کودک سه ساله را در مسیر مشهد -نیشابور کنار تپه‌ای رها کرده بود و پس از طی مسافتی خودرو را نیز کنار جاده رها و متواری شده بود.

او تصریح کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع، سرعت عمل و هماهنگی پلیس‌های تخصصی استان و فرماندهی انتظامی مشهد، این کودک سالم و سلامت به آغوش خانواده بازگشت و خودروی مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تأکید کرد: پلیس با توجه به سرنخ‌های به دست آمده عملیات دستگیری متهم فراری را در دستور کار خود قرار داده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.