فروش فوق العاده ایران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۰

0

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه عید فطر
ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ایران  خودرو نسبت به خرید اقدام کنند.
ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۰ همزمان با عید فطر آغاز شده است. در این فروش فوق العاده ون وانا  به متقاضایان ارائه می شود. متقاضیان خرید ون وانا می تواند نسبت به خرید نقدی و اقساط این خودرو اقدام کنند.بر اساس اطلاعیع گروه خودروسازی ایران خودرو متقاضیان می توانند بر اساس انتخاب شرایط فروش مورد نظر خود خودرو درخواستی خود را در مرداد یا شهریور تحویل می گیرند. متقاضایان خرید باید به بخش فروش اینترنتی محصولات ایارن خودرو به نشانی http://www.esale.ikd.ir مراجعه کنند.

ون وانا به دو صورت نقدی و اقساط به فروش خواهد رسید . در فروش نقدی متقاضی  با پرداخت ۹۱۴ میلیون تومان خودرو  رادر تیر ۱۴۰۰ تحویل می گیرد. در فروش روش اقساطی نیز متقاضیان باید ۳۱۹ میلیون و ۹۰۰ تومان پیش پرداخت کنند  و خودرو خود را در مرداد یا شهریور ۱۴۰۰ بر اساس شرایط مورد انتهاب خود تحویل بگیرند.

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو

 

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو

شرایط عمومی بخشنامه:

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

۲ .متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

۳ .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد.

۴ .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶ .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷ .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می گردد، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸ .انتخاب شدگان در طرح های قرعه کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

۹ .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۱۰ .گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۱ .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته۱ :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) برای خود یا هر یک از اعضای خانواده، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲ :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی و یا دارای پلاک انتظامی فعال برای خود یا هریک ازاعضای خانواده خود، باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبت نام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

 پیش فروش ون وانا قیمت ون وانا مشخصات ون وانا مصرف سوخت ون وانا موتور ون وانا چیست انواع ون مسافرتی فروش فوق العاد ایران خودرو فروش فوری ایران خودرو قیمت محصولات ایران خودرو دیزل اخبار فروش فوری خودرو

قیمت و مشخصات ون وانا یورو ۵

همزمان با آغاز فروش ایران خودرو دیزل در سال ۱۴۰۰، قیمت جدید ون وانا هم مشخص شده است؛ طبق اعلام ایران خودرو، قیمت جدید ون وانا ۳TZ یورو۵ معادل ۹۱۴ میلیون تومان اعلام شده که حدود ۲۲ میلیون تومان، بیشتر از قیمت سابق است.

 

قیمت ون وانا ایران خودرو دیزل

آخرین تغییرات قیمت نمایندگی (قیمت مصوب فروش) برای ون وانا ایران خودرو دیزل را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

 

قیمت نمایندگی ون وانا ایران خودرو

مدل          وانا یورو ۵

 

اردیبهشت ۱۳۹۹      ۴۸۰

 

تیر ۱۳۹۹               ۵۵۱

 

شهریور ۱۳۹۹        ۶۸۲.۵

 

مهر ۱۳۹۹              ۸۹۲

 

فروردین ۱۴۰۰       ۹۱۴

 

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

 

تولید ون وانا با موتور ۳TZ تویوتا

تقریبا از اواخر زمستان ۹۸ بود که ایران خودرو خبر داد می‌خواهد نسخه جدیدی از ون وانا را با استاندارد یورو۵ به بازار بفرستد و نهایتا نیز این کار را کرد. اما برخلاف سایر محصولات سواری ایران خودرو که صرفا با بهبود کاتالیست، سیستم اگزوز و برنامه‌ریزی ECU از یورو۴ به یورو۵ ارتقا داده شدند، ون وانا، تغییرات سنگین‌تر و بیشتری را تجربه کرد تا جایی که ایران خودرو، موتور معروف میتسوبیشی آنرا کنار گذاشت و از موتور جدید تویوتا که حجیم‌تر از موتور میتسوبیشی بود، استفاده کرد.

اگر همچنان علاقه‌مند هستید که بدانید موتور جدید ون وانا یورو۵ چه تفاوت‌هایی با موتور ون وانا یوروی۴ دارد، شما را به خواندن ادامه این متن، دعوت می‌کنیم.

 

قیمت محصولات ایران خودرو دیزل قیمت کامیون بنز قیمت کشنده فوتون قیمت ون وانا قیمت کمپرسی ده چرخ قیمت کمپرسی جفت فاو قیمت کامیون جک قیمت مینی بوس آرین لیست قیمت ماشین سنگین نو

تولید ون وانا با موتور EF7 توربو

در پاییز ۹۸ ایران خودرو خبر داد که نسخه آزمایشی ون وانا با موتور EF7 توربو را با موفقیت تولید کرده است. موتور جدید ون وانا در واقع همان موتوری است که قبلا روی سورن توربو و همچنین دنا پلاس توربو نیز نصب شده ولی با این تفاوت که پایه گازسوز است و قابلیت کار با سوخت CNG را دارد.

ون وانا با موتور گازسوز EF7 توربو در اواسط سال ۹۹ وارد بازار شده و فعلا تمام ظرفیت تولیدش که معادل تولید ۱۰ هزار دستگاه برای سه سال آینده است، در اختیار سازمان‌‌ها و ارگان‌های مختلف خواهد بود و ایران خودرو فعلا برنامه‌ای برای فروش آن به مشتریان حقیقی ندارد.

کپی چینی تویوتا هایس در ایران

حدود ۳ سال پس از مونتاژ فوتون تونلند در ایران و بصورت دقیق‌تر از اواسط سال ۹۵، شرکت ایران خودرو دیزل به سراغ ون پرفروش فوتون رفت و به این ترتیب تولید ون فوتون با نا جدید «ون وانا» در ایران خودرو شروع شد.

وانایی که در ایران خودرو دیزل مونتاژ می‌شود، در بازار چین با نام فوتون ویو G9 یا View G9 عرضه شده و در واقع نسل سوم فوتون ویو محسوب می‌شود که از سال ۲۰۱۳ تولیدش در چین شروع شده است.

لازم به گفتن نیست که خانواده فوتون ویو، در واقع نسخه کپی شده‌ای از تویوتا هایس هستند و شاید به همین دلیل نیز چینی‌ها از آن استقبال خوبی داشتند. البته ایران خودرو دیزل، تنها شرکتی نیست که نسخه چینی تویوتا هایس را به ایران آورده چراکه تاکنون، سه شرکت ایرانی دیگر نیز این کار را انجام داده‌اند.

 

ون فوتون

یکی از این شرکت‌ها، «دیار خودرو» است که دقیقا همین ون فوتون را -اما بصورت وارداتی- به ایران آورده که نام دقیقش، فوتون ویو CS2 یا View CS2 است. البته فوتون‌های دیارخودرو علاوه بر نسخه ۱۳ نفره، در نسخه ۹ نفره هم فروخته شده‌اند که موتور ۲.۸ لیتری توربو دیزلی دارند؛ یعنی دقیقا همان موتور فوتون تونلند دیزلی.

دومین شرکت، خودروسازی اسنا بود که نسخه چینی تویوتا هایس را در بازار کشورمان فروخت. البته ون‌های این شرکت، ساخت فوتون نیستند بلکه ساخت جوی‌لانگ (Joylong) بوده و از مدل HKL650 هستند. ولی از آنجایی که در ایران مونتاژ می‌شدند، با نام جدید «ون اسنا» و همچنین لوگوی اسنا، راهی بازار کشورمان شدند. ون اسنا دقیقا مشابه ون وانا یورو۴ است و مشخصات فنی یکسانی با آن دارد.

 

 

 پیش فروش ون وانا قیمت ون وانا مشخصات ون وانا مصرف سوخت ون وانا موتور ون وانا چیست انواع ون مسافرتی فروش فوق العاد ایران خودرو فروش فوری ایران خودرو قیمت محصولات ایران خودرو دیزل اخبار فروش فوری خودرو

ون برلیانس

سومین شرکتی که نسخه چینی تویوتا هایس را در ایران فروخته، شرکت پارس خودروست که با مونتاژ ون برلیانس H2L، می‌خواست در مقابل ون وانای ایران خودرو بایستد. ون‌های پارس خودرو البته ساخت برلیانس نیستند بلکه شرکت جین‌بی (Jinbei) آنها را ساخته و از آنجایی که جین‌بی، از زیرمجموعه‌های برلیانس است، در بازار ایران نیز با نام برلیانس عرضه شده. نکته جالب اینجاست که جین‌بی برای ساخت این ون، هم ظاهر تویوتا هایس را کپی کرده و هم نامش را قرض گرفته! نام دقیق این ون، هایس H2L است ولی هایس را بصورت HAISE می‌نویسند. در حالیکه تویوتا، نام هایس را بصورت HIACE ثبت تجاری کرده است.

مشخصات فنی ون وانا یورو۴ و یورو۵

سری اول ون وانا ایران خودرو دیزل، موتور مشترکی با فوتون تونلند بنزینی داشت؛ یعنی همان موتور معروف ۴G69 میتسوبیشی که ۲.۴ لیتر حجم دارد، در سینه ون وانا نیز می‌تپید.

اما ایران خودرو از سال ۹۹ و بنابه الزامی شدن یورو۵ برای خودروهای ساخت داخل، موتور میتسوبیشی را از ون وانا جدا کرد و قلب جدید ۲.۷ لیتری تویوتای را جای آن گذاشت. ون وانا با قلب جدید تویوتا، هم قدرت و گشتاورش بیشتر شده بود و هم مصرف سوختش.

راهبرد معاصر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.