بیوگرافی سرجیو پرز از بهترین رانندگان فرمول یک +عکس

0

بیوگرافی سرجیو پرز یکی از الهم بخش ترین زندگی نامه هایی است که می تواند برای شما مفید باشد. بیوگرافی راننده های بزرگ فرمول یک در واقع مسیر رشد و مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم کردند را نشان می دهد. کارحانه های بزرگ ماشین سازی مثل بنز، فراری و … با تولید ماشین فرمول یک می خواهند میزان توانایی خود را در این حوزه به نمایش بگذارند و در این حوزه قهرمانان فرمول یک سرنوشت ساز هستند. ما در ادامه این مطلب به بیوگرافی کامل زندگی سرجیو پرز می پردازیم.

بیوگرافی سرجیو پرز بهترین راننده فرمول یک بهترین راننده جهان رانندگان فرمول یک اخبار مسابقات فرمول یک بیوگرافی ورزشکاران بهترین ورزشکاران جهان

دوران کودکی سرجیو

برای اینکه بخواهیم درک صحیحی از بیوگرافی سرجیو پرز داشته باشیم بهتر است عملکرد او را از دوران کودکی بررسی کنیم. سرجیو پرز مندوزا در شهر گوادالاخارا مکزیک در تاریخ ۲۶ ژانویه به دنیا آمد. نام مادر او ماریلو پرز و نام پدرش آنتونیو پرز گاریبای بود. البته سرجیو دو خوهر و برادر بزرگ تر به نام های سرخیو پرز جونیور و کارلوتا رز مارتینز دارد.

در سال ۱۹۹۶ اولین مسابقه خود را در کارتینگ شهر مکزیک انجام داد در حالی که فقط ۶ سال داشت. او با دیدن این موضوع که برادر بزرگترش آنتونیو پرز در مسابقات درگیر می شود و چه هیجان زیادی دارد به وجد می آمد. بیوگرافی هم تیمی سرجیو، مکس ورشتپن را در همین می توانید بخوانید.

در سال ۱۹۹۷ با هفت سال سن در کلاس جوانان کارتینگ شرکت کرد. او در مسابقات شیفت اتومبیلرانی شرکت کرد و چهار پیروزی به دست آورد در زمان این پیروزی ها او ۹ سال داشت و توانست نایب قهرمان کلاس شود. او در این رده توانست عنوان جوان ترین راننده کلاس را کسب کند.

اخبار مسابقات فرمول یک بیوگرافی لوئیس همیلتون بیوگرافی مکس ورشتین بیوگرافی قهرمانان گفتگو با قهرمانان ورزشی بهترین راننده فرمول یک تیم مرسدس بنز فرمول یک رانندگان فرمول یک بهترین ورزشکاران جهان مهم ترین اخبار ورزشی

رزومه خانواده سرجیو پرز در اتومبیلرانی

پدر سرجیو خود یک اتومبیلران بوده است. او مدتی مدیر اتومبیل اسپورت بوده است و برای مسابقات تمرین می کرده است. خانواده نیز او را حمایت می کرده اند. مادر سرجیو در زمان تمرین های همسرش محیطی مناسب برای تربیت فرزندان را در خانه فراهم کرد.

ریشه خانواده سرجیو

مشخص است که سرجیو انگلیسی نیست و فامیلی او (پرز) مربوط به اسپانیا است در واقع پرز به معنی پسر پرو یا پدرو (پیتر) است. سرجیو در گوا دالاخارا پایتخت جالیکو در مکزیک پرورش یافت. این منطقه را معمولا به عنوان آمریکای اسپانیایی می شناسند که در آمریکا لاتین بزرگ قرار دارد. اسپانیایی به عنوان یک زبان غالب در میان آمریکایی های لاتین شناخته می شود.

در نتیجه می توان گفت سرجیو پرز با اینکه مکزیکی است اما تبار اسپانیایی دارد. سرجیو در سن ۱۴ سالگی توانست در سال ۲۰۰۴ در مسابقات اتومبیل رانی تک نفره میدوست skip BARBER مستقر شد. اولین مسابقه را با کمک اسکودریا تلمکس، کارلوس اسلیم، که از سرمایه داران بزرگ مکزیکی بود توانست شرکت کند. قهرمانان مسابقات به دلیل عملکرد و سن کم لقب THE WUNDERKIND را به او دادند.

نقش تحصیلات در موفقیت سرجیو پرز

وررزشکاری مثل سرجیو پرز که خیلی زود به دنیای حرفه ای ها وارد شد صرفا آموزش برایش یک مسئله ضروری نبود ولی با این حال او در زمینه مهارت های روانی و دانش تغذیه و بهداشت دانش کسب کرد. منظور از مهارت های روانشناختی مثل: انگیزه، اعتماد به نفس، کنترل هیجان و ایجاد ارتباط صحیح در بین افراد است. سال ۲۰۰۷ کلاس ملی فرمول ۳ انگلیس اتومبیل رانی سرجیو برگزار شد. این کلاس در مسیر پیش رو او بسیار مفید واقع شد.

اخبار مسابقات فرمول یک بهترین راننده فرمول یک خودروهای فرمول یک دنیای فرمول یک مسابقات فرمول یک بهترین خودرو اسپرت سریعترین خودرو تایر های مسابقات فرمول یک غربیلک فرمان فرمول یک عمر موتور فرمول یک قیمت ماشین های فرمول یک قهرمان مسابقات فرمول یک گیربکس خودروهای فرمول یک مشخصات موتورهای فرمول یک دنیای خودرو مجله ماشین

ابتدای مسیر شهرت

سرجیو در سال ۲۰۰۵ برای شرکت در مسابقه BMW 1 به اروپا رفت و چهار ماه در رستوران مدیر تیم خود زندگی و کار کرد. او ۱۷ سال داشت که به آکسورد رفت و دو سال درلیگ فرمول ۳ انگلیس مشغول بود. آن جا در سال ۲۰۰۷ توانست برنده کلاس ملی (برای شاسی بلند) شد و همین طور در سال ۲۰۰۸ در مسابقات بین المللی نفر چهارم شد. سرجیو به وسیله GPA آسیا در سری فرمول تغذیه کننده GP2 فارغ و التحصیل شد. او در اولین مسابقه که در بحرین حضور یافت توانست ادعای پیروزی کند. خیلی ها با خواندن بیوگرافی سرجیو پرز متوجه شده اند که جنگندگی او شبیه به یک مبارز مشت زن حرفه ای است و می خواهد به هر نحوی پیروز میدان باشد.

موفقیت های سرجیو

در بین تمام مکزیکی هایی که به مسابقات اتومبیل رانی آمده اند توانست بیشترین میزان امتیازات را کسب کند. او در تیم های فرمول یک مثل: ساوبر (۲۰۱۱-۲۰۱۲) ، مک لارن در سال ۲۰۱۳، فورس اسندیا (۲۰۱۴-۲۰۱۸) و ریسینگ پوینت (۲۰۱۹- ۲۰۲۰) بوده است. سال ۲۰۲۰ او توانست اولین جام خود را ساخیر همان سال به دست آورد. سرجیو توانست پس از ۵۰ سال رکورد پدرو رودریگز را در گرند پریکس بلژیک بشکند و با این کار توسط تیم ردبول قهرمان شد. همینطور او توانست مسابقه جایزه بزرگ قهرمانی آذربایجان را به دست آورد.

عاشقانه های سرجیو

سرجیو روابط متنوعی داشته است. او در سال ۲۰۱۰ با گرتا فاریاس و سپس در سال ۲۰۱۳ با فرناندا گالیکوس بود. او در سال ۲۰۱۴ ازدواج کرد با آندریا کامپیلو و بسیار زود جدا شدند. سرجیو همچنان به دنبال نیمه گمشده خود می گشت تا اینکه با کارولا مارتینز آشنا شد و در ۱۳ اوت از او خاستگاری کرد و یک سال بعد عقد خود را رسمی کردند. به دلیل اینکه هردو کاتولیک رومی بودند مراسم ازدواج شان توسط پاپ فرانسیس انجام شد. ناگفته نماند که کارولا مارتینز دارای یک شخصیت اجتماعی است و علاقه زیادی به سفر دارد.

فرزندان سرجیو پرز

آنها در سال ۲۰۱۸ ازدواج کردند و فرزند اول شان در ۲۱ دسامبر به دنیا آمد و دوباره در ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۸ این زوج دارای فرزند دختری به نام کارلوتا شدند. این بچه ها از همان دوران کودکی علاقه داشتند که مسابقات پدرشان را تماشا کنند.

زندگی شخصی سرجیو

سرجیو به دلیل الگوی خاص خود در مسابقات مشهور است و این تمایز باعث علاقه بیشتر طرفدارانش شده است. همچنین او از دیدن مسابقات فوتبال نیز لذت می برد. پیشت های مورد علاقه او عبارتند از:

    • AUTODROMO NAZIONAL DI MONZA ایتالیا
    • CIRCUIT DE MONZA موناکو

سرجیو دوست دارد تعداد طرفداران خود را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، توئیتر و … افزایش دهد. معمولا قهرمانان فرمول یک دنیا از رفاه مالی خوبی برخوردار هستند و خانه مجلل و با شکوهی دارد و پرز نیز از این قاعده جدا نیست. خودروهایی که سرجیو مالک آنها است فراری ۴۵۸ و مرسدس بنز مدل SLR مک لارن است.

ارزش سرجیو

سرجیو بعد از حداقل ده سال رانندگی ارزش خود را به ۳۰ میلیون دلار رسانده است. دو شرکت TELMEX و TELCEL مدت هاست که از او حمایت مالی می کنند.

سرجیو و فرمول یک

پرز در سال ۲۰۱۳ به تیم مک لارن پیوست، اما نداشتن ماشین فرمول یک مناسب باعث شد مقامی کسب کند و تیم مک‌لارن تصمیم گرفت سال ۲۰۱۴ تصمیم پرز را با کوین مگنوسن، راننده اهل دانمارک جایگزین کند. دسامبر ۲۰۱۳ اعلام شد که تیم فورس ایندیا قراردادی به مبلغ ۱۵ میلیون یورو را با پرز منعقد کرده اند. پرز در در زمان شکل‌گیری دوبارهٔ این تیم با عنوان ریسینگ پوینت اف ۱ نیز در سال ۲۰۱۹ همراه این تیم باقی ماند. در اوت ۲۰۱۹ تیم ریسینگ پوینت اعلام کرد که قرارداد آن‌ها با پرز برای سه سال دیگر تمدید شده و همکاری او با این تیم حداقل تا پایان سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت. اما تیم قرارداد او را به صورت یکطرفه فسخ و کس دیگری را با او جایگزین کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.