توپی سر کمک دوبله چیست ؟

0

توپی سر کمک دوبله چیست ؟

توپی سر کمک یا بلبرینگ کف گرد یکی از اجزای سیستم تعلیق ماشین به حساب می آید . این قطعه در بخشی از بالای کمک فنر ماشین ۴۰۵ تعبیه شده است .  در واقع کار این قطعه حفاظت از کمک فنرهای ماشین و بدنه آن است . به گونه ای که وقتی خودرو با سرعت گیر یا چاله ای برخورد می کند ، این قطعه با جبوگیر از انتقال ضربه به بدنه خودرو و سیستم کمک فنر آن تا حد زیادی جلوگیری می کند . دلیل اینکه توپی سرکمک پژو را دوبله می نامند ، این است این قطعه در دو قسمت بالا و پایین این قطعه گرد ، کمک فنر را پشتیبانی می کند .

عوامل خرابی توپی سر کمک دو لبه 

مسلما توپی سر کمک دوبله پژو ۴۰۵ همانند سایر قطعات دیگر ماشین با چگونگی رانندگی شخص رابطه مستقیمی دارد . به گونه ای که اگر شخص رانندگی آرام و اصولی داشته باشد و از محصول با کیفیتی استفاده کند ، دوام این قطعه بیشتر می شود . ولی اگر مقابل آن رفتار شود نباید انتظار دوام زیادی داشت . با سرعت به چاله زدن ، رانندگی با سرعت زیاد در خاکی ، دستی کشیدن های ناشیانه و ….. می تواند از عوامی خرابی توپی سر کمک دوبله پژو ۴۰۵ باشد .

توپی سر کمک چیست خرابی توپی سر کمک پراید قیمت توپی سر کمک سمند LX توپی سر کمک پژو 405 تعویض توپی سر کمک پژو 206 آموزش تعمیر کمک فنر پراید ایرادات کمک فنر علت خرابی کمک فنر پژو آموزش جلوبندی خودرو تعمیر خودرو

علائم خرابی توپی سر کمک دو لبه پژو ۴۰۵

با توجه به میزان ضربه پذیری حساسیت اگر این توپی سر کمک دو لبه پژو ۴۰۵ والدوکس آسیب ببیند و یا عملکرد نا صحیحی داشته باشد می تواند خساراتی هنگفتی برای راننده داشته باشد و یا استفاده کردن از محصولی بی کیفیتی می تواند روی رانندگی شما تاثیر سوء داشته باشد .

علائمی چون :

  • شنیده شدن صداهای غیر عادی مانند کوبش در کمک فنرها
  • وقتی که فرمان به حالت خود باز می گردد صداها قرچ و ساییدگی از یک سمت خودرو شنیده می شود .
  • گاهی خرابی توپی سر کمک باعث می شود که فرمان خودرو به لرزه بیاید .

اصطلاح  گشاد شدگی را وقتی بکار می برند که این قطعه دچار مشکل باشد و مشکلش رفع نشود . که در نتیجه آن شل شدن پیچ و مهرهای توپی و ایجاد صدا از کمک فنر ها می شود .

بهترین برند توپی سر کمک دوبله پژو ۴۰۵

همانظور که به میزان اهمیت این قطعه پی بردید و همچنین می دانید که این قطعه در معرض آسیب قرار دارد . برند های مختلفی در بازار وجود دارد که ادعای کیفیت بالا را دارند ولی در مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست می دهد. توپی سر کمک دو لبه والدوکس خوشبختانه تا به امروز توانسته است که بهترین کیفیت و عملکرد را داشته باشد . توپی سر کمک دو لبه پژو ۴۰۵ والدوکس زیر نظر کار بلد ترین و با تجربه ترین مهندسین طراحی و تهیه می شود و تمام استاندارد های مربوطه روی آن رعایت شده است .

قیمت خرید توپی سر کمک دو لبه پژو ۴۰۵ والدوکس

 شاید شما فکر کنید با وجود کیفیت بالای توپی سر کمک دو لبه پژو ۴۰۵ والدوکس، این محصول باید قیمت بالایی داشته باشد . ولی با وجود کیفیت بالا و عملکرد درست آن این دارای قیمت فوق العاده استثنایی و ارزان است .

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.