بهره برداری از بزرگ ترین مرکز معاینه فنی خودرو‌های دیزل در کرمان

0

فرماندار زرند از افتتاح مجهزترین و بزرگ ترین مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین در کرمان تا پایان نیمه اول امسال در زرند خبر داد.
علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرند در جریان بازدید از روند احداث مرکز تمام مکانیزه معاینه فنی خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین شهرستان زرند با اشاره به حجم بسیار بالای جابه جایی بار و گستردگی ناوگان حمل و نقل سنگین و نیمه سنگین در شهرستان زرند، گفت: در آینده‌ای بسیار نزدیک با راه اندازی رسمی کارخانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تنی فولاد زرند ایرانیان و پایدار شدن شرایط تولید شمش فولادی، حجم جابه جایی بار‌های مرتبط، مواد اولیه و محصولات صنایع اصلی و جنبی فولادسازی به بیش از ۵ میلیون تن بار در سال خواهد رسید.

او افزود: با توجه به توسعه چشمگیر اخیر حوزه صنعت و معدن در زرند و در پی آن حجم بالای حمل و نقل مواد معدنی و صنعتی، نیاز مبرم به یک مرکز مجهز معاینه فنی خودرو‌های دیزل در شهرستان از دیرباز احساس می‌شد.

صادق زاده با بیان اینکه مرکز در حال احداث معاینه فنی خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین زرند با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی همراه بوده است، بیان داشت: این مرکز با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال، حداکثر تا پایان نیمه اول امسال به بهره برداری خواهد رسید.

علی صادق زاده بیان کرد: این مرکز در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و ۶۰۰ متر زیربنا به عنوان بزرگ‌ترین و مجهز‌ترین مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین (دیزل) استان کرمان شناخته خواهد شد.

او برای رفع پاره‌ای از مسائل و مشکلات سرمایه گذار احداث این مرکز و اتمام هر چه سریع‌تر پروژه، قول مساعد داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.