طرح فروش موتورسیکلت های وسپا و آپریلیا ویژه شهریور ۱۴۰۰

0

شرکت کبیر موتور که چند سالی است در بازار موتورسیکلت کشور فعالیت می کند، نمایندگی عرضه محصولات برندهای وسپا و آپریلیا را در اختیار دارد.

کبیر موتور از میان محصولات وسپا، به سراغ سری اقتصادی اسکوترهای این شرکت رفته و دو مدل VXL و SXL را در چند سال گذشته، روانه بازار ایران کرده است. از بین طیف محصولات آپریلیا هم پای اسکوتر SR 160 توسط کبیر موتور به خیابان های ما باز شده است. کبیر موتور، که تاکنون محصولات وسپا و آپریلیا را به روش های مختلف به فروش رسانده است، در جدیدترین طرح فروش خود برای شهریور ماه ۱۴۰۰، دو اسکوتر وسپا VXL و آپریلیا SR 160 را به صورت نقد و اقساط به مشتریان عرضه می کند.

قیمت کویر s2 مشخصات کویر s2 انواع موتورسیکلت کویر سایت موتور سیکلت کویر قیمت موتور بی کلاج کویر قیمت محصولات کویر موتور معایب و مزایای موتورسیکلت کویر مجله موتورسیکلت انواع موتور سیکلت
در این طرح فروش، وسپا VXL چراغ قدیم با مدل های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به صورت نقدی، به ترتیب، با قیمت های ۸۰ و ۸۳ میلیون تومان به فروش می رسد. لازم به ذکر است که وسپا VXL چراغ قدیم با مدل ۹۹، در دو رنگ قرمز و زرد عرضه می شود. حال آن که، VXL چراغ قدیم با مدل ۱۴۰۰، فقط در رنگ قرمز قابل خریداری است. اما وسپا VXL چراغ جدید که در چراغ جلو به لامپ های LED مجهز شده است، در رنگ های متنوع و با مدل ۱۴۰۰ به قیمت نقدی ۸۸ میلیون تومانی فروخته می شود.

در طرح فروش شهریور ماه وسپا و آپریلیا شرایط فروش اقساطی فقط برای اسکوتر آپریلیا SR 160 ارائه شده است. این اسکوتر ایتالیایی که به صورت نقدی ۶۳ میلیون تومان قیمت دارد را در طرح فروش جدید کبیر موتور با پیش پرداخت ۵۰ درصدی و اقساط بدون بهره طی ۴ تا ۵ چک می توانید خریداری کنید.

مدل شرایط فروش
وسپا VXL چراغ قدیم مدل ۱۳۹۹ نقدی: ۸۰ میلیون تومان
وسپا VXL چراغ قدیم مدل ۱۴۰۰ نقدی: ۸۳ میلیون تومان
وسپا VXL چراغ جدید مدل ۱۴۰۰ نقدی: ۸۸ میلیون تومان
آپریلیا SR 160 مدل ۱۴۰۰ نقدی: ۶۳ میلیون تومان اقساطی: ۵۰ درصد پیش پرداخت و ۵۰ درصد باقی اقساط بی بهره طی ۴ الی ۵ چک

قیمت وسپا VXL چراغ قدیم چه قدر است؟

وسپا VXL چراغ قدیم با مدل های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به صورت نقدی، به ترتیب، با قیمت های ۸۰ و ۸۳ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت وسپا VXL چراغ جدید چه قدر است؟

وسپا VXL چراغ جدید که در چراغ جلو به لامپ های LED مجهز شده است، در رنگ های متنوع و با مدل ۱۴۰۰، به قیمت نقدی ۸۸ میلیون تومانی فروخته می شود.

شرایط فروش اسکوتر آپریلیا SR 160 چیست؟

این اسکوتر ایتالیایی که به صورت نقدی ۶۳ میلیون تومان قیمت دارد را در طرح فروش جدید کبیر موتور با پیش پرداخت ۵۰ درصدی و اقساط بدون بهره طی ۴ تا ۵ چک می توانید خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.