بورس تبدیل به کوره پول‌سوزی شده است!

0

بازار سهام همچنان به سقوط آزاد خود ادامه می‌دهد

بازار سرمایه هفته را باز هم نزولی آغاز کرد به‌طوری‌که شاخص کل بورس روز شنبه بیش‌از ۱۸ هزار واحد کاهش یافت و در تراز یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحدی قرار گرفت.

اخبار بورس و سهام زمان بازگشایی نماد ایران خودرو بررسی سهام ایران خودرو سود سهام ایران خودرو سود سهام سایپا بهترین نماد بورسی بهترین سهام بنیادی در بورس بهترین سهام خودرویی دلایل رشد سهام ایران خودرو افزایش سرمایه شرکت سایپا قیمت سهام سایپا
بازار سرمایه هفته را باز هم نزولی آغاز کرد به‌طوری‌که شاخص کل بورس روز شنبه بیش‌از ۱۸ هزار واحد کاهش یافت و در تراز یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحدی قرار گرفت. این روزها بورس تبدیل به کوره پول‌سوزی شده است و هر روز سرمایه بیشتری از سهام‌داران خود را می‌سوزاند. این درحالی است که این روند با خروج سرمایه از بورس همراه شده و بدون شک این فرار سرمایه روند نزولی بورس را تشدید می‌کند، حال باید دید این روند چه زمانی به پایان خواهد رسید. ازسوی‌دیگر برخی کارشناسان بازار سهام معتقدند تازمانی‌که تکلیف برجام روشن نشود، وضعیت بورس نیز تغییری نخواهد کرد. این موضوع باعث شده است هر روز تعداد بیشتری از سهام‌داران خُرد، با ضرر دارایی‌های خود را به فروش برسانند و از این بازار برای همیشه خارج شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.