حذف پارکینگ با پرداخت جریمه حل نمی شود

0

رئیس کل دادگستری البرز گفت: حذف پارکینگ منجر به افزایش وقوع جرایمی از قبیل سرقت، نزاع و درگیری منتهی به ضرب و جرح و جرایم دیگر می‌شود.
فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری البرز با اشاره به تمرکز قرارگاه صیانت بر روی تصمیمات و اقدامات کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها به عنوان نمونه ، گفت: حذف پارکینگ منجر به افزایش وقوع جرایمی از قبیل سرقت، نزاع و درگیری منتهی به ضرب و جرح و جرایم دیگر می‌شود بنابراین به کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ این استان اعلام شده که حذف پارکینگ و یا ساخت طبقه اضافی به هیچ وجه مشمول جریمه نشود و شهرداری‌ها نباید به تصمیمات این کمیسیون به عنوان منبع درآمد نگاه کنند.

رئیس کل دادگستری البرز در ادامه با تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی با ترک فعل مدیران به منظور جلوگیری از ورود خسارت بیشتر افزود: در هفته‌های اخیر ورود رئیس دستگاه قضا به موضوع انبار‌های اموال تملیکی یکی از مصادیق ورود قوه قضاییه در موضوع ترک فعل مدیران بود.

او در ادامه با تاکید بر ارتباط آسیب‌های مختلف اجتماعی با یکدیگر گفت: وقتی درباره آسیب‌های فضای مجازی صحبت می‌شود نمی‌توان آسیب‌هایی که به خانواده‌ها وارد می‌شود و یا تاثیر آن بر خشونت را نادیده گرفت یا اعتیاد و سرقت را دو جرم کاملا جدا هم از دانست؛ مقابله جدی با آسیب‌ها نیازمند هم‌افزایی و همراهی همه دستگاه‌های استان است.

منبع:خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.