زندگی خصوصی روح الله زم و همسرش + عکس های جالب

0

روح‌الله زم (زادهٔ شهریور ۱۳۵۲ در تهران) سازنده سایت و کانال تلگرامی خبری- تحلیلی آمد نیوز می‌باشد.

روح الله زم کیست سازمان اطلاعات سپاه سربازان گمنام امام زمان دشمنان قسم خورده ایران سپاه پاسداران دستگیری روح الله زم همسر روح الله زم اخبار سیاسی وزارت اطلاعات

بیوگرافی روح الله زم

روح الله زم (زادهٔ شهریور ۱۳۵۲ در تهران) سازنده سایت و کانال تلگرامی خبری- تحلیلی آمد نیوز می باشد. او یکی از مخالفان فعال حکومت فعلی ایران است که به انتشار اسناد فساد حکومتی معروف شده است. وی پس از دستگیری و سپس خروج از ایران با تشکیل سایت و کانال تلگرامی به نام آمدنیوز، به کار خود به عنوان خبرنگار ادامه داد.

روح الله زم کیست سازمان اطلاعات سپاه سربازان گمنام امام زمان دشمنان قسم خورده ایران سپاه پاسداران دستگیری روح الله زم همسر روح الله زم اخبار سیاسی وزارت اطلاعات

خانواده

روح الله در یک خانواده مذهبی بدنیا آمد، پدرش محمدعلی زم روحانی، تهیه کننده و پژهشگر و مادرش خانه دار است، یک برادر بنام محمدامین و دو خواهر دیگر نیز دارد. پدر روح الله زم مدتی در کسوت تهیه کننده در سینمای ایران فعالیت داشت و سبب ورود فرزندش به آثار سینمایی شد. محمد علی زم همچنین نامزد پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ بیست و نهم اردیبهشت ۱۳۹۶ بود اما نتوانست رای لازم را کسب کند و در سمت پیشینش یعنی معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ایران به کار خود ادامه داد. دفتر سینمایی او به طرز مشکوکی طعمه حریق شد.

ازدواج اول و دوم

روح الله زم سال ۸۱ برای اولین بار ازدواج کرد که ثمره آن یک دختر متولد ۸۲ می باشد، این زندگی در نهایت سال ۸۴ به جدایی و طلاق ختم شد. زم بعد از فرار در پاریس برای بار دوم ازدواج کرده است.

تصویر

شروع فعالیت

روح الله فعالیت خود را بعنوان فیلمبردار خبری و مستندساز از سال ۸۱ با روابط پدرش که رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بود، شروع کرد. همزمان در موسسه سینمایی و فیلمسازی پدرش نیز کار می کرد و مدتی در آتلیه محسن افشانی بازیگر، بعنوان عکاس و فیلمبرداری حضور داشت.

ورود به فعالیت سیاسی

از سال ۸۴ با جدا کردن راه خود از پدر وارد فعالیت های سیاسی و ستاد انتخابانی هاشمی رفسنجانی شد و از فعالان خبری و رسانه ای این گروه تا مدت ها فعال بود.

تصویر

دستگیری در سال ۸۸

در جریان حوادث بعد از انتخابات سال ۸۸ بعلت حضور و میدان داری در اغتشاشات هفته اول تیر ماه در یک قرار خیابانی دستگیر و به زندان اوین فرستاده شد.

فرار در مرخصی

زم در دوران مرخصی خود از کشور فرار کرد، او ابتدا به مالزی و سپس توانست اقامت کشور فرانسه رو بگیرید و در پاریس ساکن شود، او بعد وارد فعالیت تبلیغ علیه نظام در شبکه های اجتماعی شد.

تاسیس آمدنیوز

زم با همکاری مجید نیکنام و بابک اجلالی در سال ۹۶ ابتدا سایت و سپس کانال تلگرامی آمدنیوز را تاسیس کرد و شروع به فعالیت های تخریبی علیه نظام نمود. این کانال در دی ماه ۹۶ بعلت آموزش ساخت بمب ها خیابانی و دعوت به خشونت توسط تلگرام مسدود شد اما این کانال با تغییر رویه خود دوباره به تلگرام بازگشت.

روح الله زم کیست سازمان اطلاعات سپاه سربازان گمنام امام زمان دشمنان قسم خورده ایران سپاه پاسداران دستگیری روح الله زم همسر روح الله زم اخبار سیاسی وزارت اطلاعات

نظر حجت الاسلام محمدعلی زم درباره پسرش

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی زم در یکی از مصاحبه های خود به موضوع فعالیت های پسرش، روح الله زم و وارد نشدن خود به بسیاری از مسائل به دلیل خودگویی و دفاع نکردن از خود اشاره کرد زیرا وی معتقد است که بدترین دفاع دفاع کردن از خود می باشد و عنوان کرد حتی مطرح کردن این موضوع باعث آزرده خاطر شدنش می شود.

وی در ادامه مصاحبه خود گفت:« بنده یعنی شخص محمد علی زم بعد از این همه عمل شفاف، نیازی به توضیح و اثبات خود ندارم. اینکه یک نفر منسوب به من کاری بکند و به دنبال آن در مورد من قضاوت نادرستی شود عملی به دور از انصاف، اخالق و غیر شرعی است. مگر هر پسری از پدرش تبعیت می کند؟ مگر هر پدری همه فعل و عمل فرزندش را تأیید می کند! هر انسانی در نظام الهی و هستی برای خودش کارنامه و شخصیت مستقلی دارد، بنده از ابتدا گرایش به اعتدال داشته ام. محکوم و حمله کردن از جانب هیچ کسی، خط فکری و مورد تأیید من نیست. با فکر و عمل همواره اطرافیانم را به میانه روی دعوت کردم، البته من فرصت کافی صرف فرزندان خودم نکرده ام و ممکن است این نقص از من هم باشد، اما این نقص معلول یک دیدگاه و مسئولیت پذیری ای بود که من داشتم و همواره منافع ملی را بر مسائل زندگی شخصی ترجیح دادم. وفاداری من بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب باید ثابت شده باشد اگر اینطور نباشد با توضیح و اعتراف من هم چیزی عوض نخواهد شد. اساساً با تندروی مخالفم نه پسرم و نه هیچ کس دیگر حق ندارد با تندروی انقلابی و غیر انقلابی، با حکومتی که در به سرانجام رسیدنش مرارتهای زیادی کشیده شده، مخالفت کند. بارها برای او پیغام فرستادم، که در رویه خود تجدیدنظر کن و دلخوری هایم را از برخی حرفها و موضع گیریهای او به گوشش رساندند. جواب داده که به پدرم بگویید؛ “او فرزندی چون روح الله گذشته ندارد و من بر اساس عقل و تکلیفی متفاوت از گذشته رفتار می کنم.

تصویر

تخلیه اطلاعاتی زم

توهم روح الله زم به حدی است که او خبرهای خود را همیشه به استناد از یک منبع آگاه منتشر می کرد اما حالا مشخص می شود منبع آگاه او سناریوی نفوذ سیستم اطلاعاتی ایران و اخبار کذب و سرکاری بوده است. تخلیه اطلاعاتی زم در مستند ایستگاه پایانی دروغ توام با افشاگری گسترده او علیه رضا پهلوی، مسیح علینژاد و دیگر اپوزیسیون حامی سرویس های اطلاعاتی دیگر کشورها شد. قبلا نیز شخصی بنام ندا امین از ارتباط زم و سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیزمی پرده برداشته بود، این خبر در حال جدی گرفته نشد که حالا با مستند اطلاعات ایران مشخص شد واقعیت دارد

نحوه دستگیری روح الله زم

سازمان اطلاعات سپاه ۲۲ مهر ۹۸ با انتشار بیانه ای اعلام کرد این مزدور خائن به وطن را در یک کار اطلاعاتی دقیق دستگیر کرده است و هم اینک کانال آمدنیوز نیز دست سپاه پاسداران می باشد.

بیشتر بخوانید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.