نحوه رفع چند پدال شدن ترمز خودرو

0

اگر در خودرویی برای کاهش سرعت مجبور باشیم روی پدال ترمز چندمرتبه فشار وارد کنیم و با یک بار فشردن آن شاهد عملکردی نباشیم، مشکل از چیست؟

اگر سیستم ترمز خودرو تنظیم نباشد یا معیوب شده باشد، چنین مشکلی را برای خودرو شما به‌وجود می‌آورد.

این مشکل نیاز به‌بررسی کامل دارد؛ اما اگر سیستم ترمز خودرو تنظیم نباشد یا معیوب شده باشد، چنین مشکلی را برای خودرو شما به‌وجود می‌آورد. زیرا اگر به‌داخل سیستم ترمز مقداری هوا وارد شود، مانع از رسیدن روغن به‌سیستم ترمز می‌شود که درنتیجه آن عمل ترمزگیری با دو مرتبه فشردن پدال ترمز انجام می‌شود.

چه موقع کلاچ بگیریم نحوه صحیح گذاشتن پا روی کلاچ آموزش رانندگی شرایط گرفتن گواهینامه رانندگی آموزش قلق گیری کلاچ پراید آموزش قلق گیری پدال کلاچ قلق گیری کلاچ سمند قلق گیری کلاچ تیبا آموزش نکات فنی خودرو دانستنی های فنی خودرو
برای رفع این مشکل ابتدا باید عمل هواگیری در سیستم انجام شود و پس از آن اگر ترمز نشتی داشته باشد، باید آن را بررسی و سیستم ترمز را تعمیر کرد.
پس از هواگیری، تنظیم و تعمیر، مشکل برطرف می‌شود. لازم به‌ذکر است باتوجه به‌این‌که خــــــودرو شما کارکرد بالایی داشتــه و از عمر مفید آن زمــــــان زیادی می‌گذرد، شاید این مشکل نیز به‌دلیل بوستر ترمز خودرو شما باشد.
در این صورت باید به‌کلینک‌های تخصصی مراجعه کنید تا سیستم ترمز خودرو شما بررسی شود؛ زیرا ممکن است بوستر خودرو شما ضعیف یا معیوب شده باشد. برای رفع چنین مشکلی باید بوستر تعمیر یا تعویض شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.