کفپوش سه بعدی بخریم یا معمولی ؟

0

کفپوش سه بعدی اتومبیل( 3D Car Floor Mats)به گونه ای طراحی شده است که تمام قسمت های کف خودرو را پوشش می دهد. در صورت ریختن مایعات روی کف ماشین ، مانع از ورود مایعات به داخل فرش کف ماشین می شود و از پوسیدگی یا زنگ زدگی کف ماشین جلوگیری می کند.

قیمت کفپوش پلاستیکی قیمت کفپوش چرمی قیمت کفپوش تیبا قیمت کفپوش 405 قیمت کفپوش پراید قیمت کفپوش سمند راهنمای خرید کفپوش بهترین جنس کفپوش بهترین کفپوش خودرو قیمت کفپوش سه بعدی سانا قیمت کفپوش سورنتو قیمت کفپوش پژو 206 قیمت کفپوش پژو پارس قیمت کفپوش پژو 2008 قیمت کفپوش اچ 30 کراس قیمت کفپوش پراید 111 قیمت کفپوش پژو 207 قیمت لوازم جانبی خودرو

کفپوش ماشین در اصل یکی از مهمترین لوازم جانبی خودرو است که برای پوشاندن کف کابین داخلی خودرو استفاده می شود،کفپوش مناسب می تواند فضای جذابی را در فضای داخلی خودرو ایجاد کند.

یکی از مواردی که در خصوص مراقبت از خودرو وجود دارد کف خودرو است ، که باید سخت مراقب زیر کف ماشین باشید، با استفاده از کفپوش های استاندارد و مناسب می توانید این کار مهم در جهت پاک و تمیز ماندن کف ماشین به کار ببرید.

کفپوش سه بعدی اتومبیل( 3D Car Floor Mats)به گونه ای طراحی شده است که تمام قسمت های کف خودرو را پوشش می دهد. در صورت ریختن مایعات روی کف ماشین ، مانع از ورود مایعات به داخل فرش کف ماشین می شود و از پوسیدگی یا زنگ زدگی کف ماشین جلوگیری می کند.

این نوع از کف‌پایی‌ها، در چهار نوع پلی‌اورتان، پلاستیکی، نمدی و چرمی تولید می‌شوند و برای استفاده در هر خودرویی مناسب هستند. در کل، کف‌پوش‌های سه‌بعدی‌، جذاب‌ترین و گران‌ترین نوع کف‌پایی خودرو به‌ حساب می‌آیند که جلوه و زیبایی خاصی به کابین هر خودرویی می‌بخشند.
انواع کفپوش ماشین:

کفی خودرو به چند دسته مختلف تقسیم‌بندی می‌شود که شامل کفی سه بعدی، کفی ساده و کفی سرتاسری، کفی مجعد، کفی پلاستیکی آستردار و کفی لاستیکی است.

کف‌پوش معمولی: اگر در محیط‌های خشک و گرم زندگی می‌کنید که در زمستان برف زیادی نمی‌بارد، این محصولات می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

کف‌پوش مجعد: این محصولات برای جذب گل و لای بهترین گزینه هستند. این محصولات همچنین دوام بالایی دارند اما به طور مرتب باید تمیز شوند. در غیر این صورت کثیفی به طور کامل جذب کف‌پوش شده و تمیز کردن آن سخت می‌شود.

کف‌پوش لاستیکی :اگر در محیط‌های مرطوب زندگی می‌کنید و در محل زندگی شما به طور مداوم باران می‌بارد، کف‌پوش‌های لاستیکی بهترین گزینه برای فضای داخلی خودرو شما هستند.

کف‌پوش پلاستیکی آستردار:این نوع کف پوش‌ها نه تنها ضد آب هستند بلکه از نفوذ مواد شیمیایی و … به کف ماشین جلوگیری می‌کنند. البته قیمت این محصولات بسیار گران است بنابراین باید از خرید آن مطمئن شوید.

کف‌پوش سه بعدی : کف‌پوش سه بعدی همانطور که از اسمش هم مشخص است طراحی سه بعدی دارد. از آنجایی که کف‌پوش باید متناسب با فضای داخلی خودرو باشد، این کف پوش‌ها به راحتی حالت منحنی به خود می‌گیرند و شما می‌توانید خیلی ساده آن‌ها را زیر داشبورد، زیر صندلی و … قرار دهید. این محصولات در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و برای همه بخصوص افرادی که بچه دارند مناسب است. هرچقدر بیشتر بتوانید پشت پدال‌ها و زیر صندلی‌ها را با این کف‌پوش‌های سه بعدی بپوشانید تمیز کردن ماشین راحت‌تر خواهد شد.

 قیمت کف پوش سانا  قیمت کف پوش سمند  قیمت کف پوش قالبی خودرو  کف پوش ماشین بابل  کف پوش خودرو سه بعدی  آموزش تعویض کفپوش خودرو  بهترین کفپوش خودرو  تعویض کفپوش پراید  راهنمای خرید کفپوش  قیمت کفپوش پژو 206  قیمت کفپوش پژو 207  قیمت کفپوش پژو پارس  کفپوش‌ سه‌ بعدی چیست  مجله خودرو

مهم‌ترین ویژگی‌های کفپوش خودروی مناسب:

قابلیت جذب آب آن بالا باشد: طراحی آن باید به گونه‌ای باشد که مایعات به قسمت‌های دیگر خودرو و به زیر کفپوش منتقل نشود.

انعطاف پذیری بالا: مزیت انعطاف در کفپوش خودرو این است که به راحتی در کف خودرو قالب بگیرد.

نصب آسان: یکی از دلایل ارجحیت کفپوش‌های چند تکه قابلیت نصب آسان آن‌ها توسط مشتری است.

تمیزشوندگی و شست‌وشوی آسان:با تکاندن، استفاده از دستمال یا اسفنج مرطوب و یا فشار آب بتوان در کمترین زمان کفپوش خودرو را تمیز کرد.

تنوع در طراحی و رنگ‌بندی: یکی از عوامل موثر در انتخاب کفپوش خوب برای خودرو، تناسب و سازگاری طرح و رنگ آن با مدل و رنگ و روکش صندلی‌های خودرو است.

عدم جذب گرد و غبار: بهتر است کفپوش خودرو کمترین میزان گردوغبار را به خود جذب کند تا همیشه تمیز به نظر برسد.

عدم لغزندگی و جابجا شدن زیر پا: یکی از ویژگی‌های مهم یک کفپوش خوب، راحتی پای سرنشینان هنگام قرارگیری روی آن است. همچنین کفپوش زیر پا حرکت نکند و جابجا نشود.

بسیار مقاوم در برابر دماخش و ضربه: کفپوشی خوب است که در زمستان بر اثر سرما سفت و سخت نشود. در تابستان بر اثر گرما تغییر شکل ندهد. همچنین بر اثر برخورد مداوم پا و پاشنه کفش در کوتاه مدت دچار فرسایش نشود.

با توجه به مدل خودرو کاملا اندازه باشد: درصورتی که برای مدل اتومبیل مشخصی ساخته شده باشد، در هنگام نصب کاملا اندازه و فیت کف خودرو باشد و مشتری با مشکل مواجه نشود.

کفپوش-سه-بعدی-خودرو
مزایای استفاده از کفپوش سه بعدی:

کفپوش سه بعدی در مقایسه با دیگر کفپوش های نام برده در بالا مزایا بیشتری دارد.حال با هم مزایای این مدل از کفی خودرو را مرور می کنیم.

_ مدل سه بعدی کفپوش به دلیل نقش هایی که بروی آن وجود دارد زیبایی خاصی به اتاقک خودرو انتقال می دهد.

_ جنس کفی سه بعدی طوری است که قابلیت شست و شوی سریع دارد.

_ در این جنس استفاده از مواد اولیه درجه یک بکار رفته است.

_ تغییر فرم دهی سه بعدی بعد از استفاده سالیان وجود ندارد.

_ در برابر خوردگی و ساییدگی مقاوم است.

_ قالب کفپوش سه بعدی جوری طرح ریزی شده است با لبه هایی بلند که دارد از ورود گرد و غبار به داخل ماشین جلوگیری می کند
قیمت کفپوش سه بعدی ماشین:

برای خرید انواع کفپوش سه بعدی خودرو بسیاری از مشتری ها به قیمت آن توجه می کنند.

این نوع کفی خودرو به نسبت مزایایی که در بالا به آن ها اشاره شده است قیمت بالا تری در مقایسه با کفی های پارچه ای و نمدی دارد.

اما در نظر بگیرید اگر کفی سه بعدی را انتخاب کردید به دلیل طول عمر بالایی که دارد دیگر نیازی نیست ماننده کفپوش های نمودی و موکتی مدام تعویض کنید.

و در واقع اگر در همان ابتدا هزینه بهتری برای خرید این کفپوش شود به صرفه تر است. قیمت برند‌های خارجی این محصول از ۲۰۰ هزار تومان تا ۲.۵میلیون تومان (برای خودرو‌های لوکس) و نمونه‌های داخلی از حدود 100 تا 500 هزار تومان است، البته این قیمت بسته به نوع خودرو و مواد اولیه کفپوش متغیر است.

 

نوع محصول قیمت (تومان)
کفپوش سه بعدی خودرو مناسب برای پژو پارس ۱۱۹,۰۰۰
کفپوش سه بعدی چرمی خودرو مناسب برای پژو 206 ۲۶۳,۰۰۰
کفپوش قالبی چرمی ۳ بعدی کندویی چانگان CS35 ۱,۲۵۰,۰۰۰
کفپوش سه بعدی خودرو مناسب برای ام وی ام X33 ۶۰۰,۰۰۰
کفپوش سه بعدی مناسب برای تیبا2 ۲۰۷,۰۰۰
کفپوش سه بعدی خودرو مناسب برای ال 90 ۲۳۵,۰۰۰
کفپوش سه بعدی پژو 206 207 چرمی ۲۶۳,۰۰۰
کفی سه بعدی پراید ۱۶۵٫۰۰۰

برند‌های موجود کفپوش ماشین :

از نمونه برند‌‌‌های موجود در بازار می‌توان از برندهای خارجی BD، MK و star نام برد. برند‌هایی نظیر بابل، سانا، پانیذ و آذر‌فرش نیز از برندهای برتر ایرانی هستند که می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از آن‌ها را برای خودرو خود انتخاب کنید.

کفپوش-سه-بعدی-اتومبیل
نگهداری و تمیز کردن کفپوش خودرو:

برای دوام و عمر طولانی کفپوش خودرو، حدالامکان شستشوی آن به تعویق نیفتد چرا که برخی مایعات و کثیفی طولانی مدت باعث شکل ظاهری نامطلوب و فرسایش زودهنگام آن خواهد شد.

برای شستشوی کفپوش خودرو باید ابتدا آن را از داخل ماشین بیرون آورده و تکان داد تا گرد و غبار آن پاک شود. می توان این کار را با استفاده از جاروی شارژی هم انجام داد و سپس بر روی سطحی صاف پهن کرد.

با فشار آب آلودگی های سطحی آن را برطرف کرده و با اسفنج و مایع شوینده آن را شستشو داده و آبکشی کرد. بهتر است که کفپوش خودرو آویزان شود تا بطور کامل خشک شود. تا زمان خشک شدن کامل، از پهن کردن کفپوش در کف خودرو اجتناب نمایید
نکات مهم و کاربردی هنگام خرید کفپوش ماشین سه بعدی:

قیمت کفپوش: قبل از خرید کفپوش به قیمت آن توجه کنید ، این نقش مهمی در انتخاب شما دارد. اول از همه، میزان بودجه مورد نظر را تعیین کنید، زیرا بعد از مشخص شدن بودجه، بسیاری از محصولات به طور خودکار حذف می شوند.

نوع کفپوش: شما کدام مدل را می خواهید، یک تکه یا چند قطعه ، سه بعدی یا معمولی می خواهید.

مواد کفپوش: بهتر است به جنس کفپوش توجه شود ، مواد کفپوش نباید خیلی خشک و نرم باشد، معمولاً کفپوش ساخته شده از پلی اورتان از کیفیت بالایی برخوردار است و در برابر پارگی و سایش بسیار مقاوم است.

رنگ و شکل ظاهری: توجه داشته باشید که رنگ کفپوش نقش مهمی در انتخاب شما دارد ، بهتر است اگر رنگ کف با رنگ صندلی و قسمت بالای درها مطابقت داشته باشد.

ضمانت نامه: بهتر است به دنبال محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشید.

خرید از یک فروشگاه معتبر: خرید از فروشگاه معتبر بهتر است ، زیرا تعداد زیادی از محصولات تقلبی با همان نام و مارک اصلی وارد بازار شده اند و محصول اصلی را فقط کارشناسان می توانند از تقلبی تشخیص دهند.

کفپوش
چرا کفپوش سه بعدی را انتخاب کنیم ؟

برای ساخت کفپوش‌های سه بعدی، کف خودرو را با استفاده از لیزر اسکن می‌کنند. با استفاده از این تکنولوژی، قالب گیری کفپوش سه بعدی خودرو بطور دقیق انجام می‌شود. این یکی از دلایلی‌ست که این کفپوش‌ها را محبوب کرده است.

کفپوش‌های سه بعدی در دارا بودن سایر ویژگی‌های یک کفپوش با کیفیت هم از سایر کفپوش‌ها یک سر و گردن بالاترند.

در طراحی با کیفیت‌ترین کفپوش‌های سه بعدی، تمام ویژگی‌های کاربر پسند علاوه بر دوام و استحکام در نظر گرفته می‌شود.

این کفپوش‌ها معمولا از چند لایه ساخته می‌شوند. لایه آخر معمولا با داشتن حالتی پرزدار باعث جلوگیری از حرکت و جابجایی کفپوش در زیر پا می‌شود. این موضوع علاوه بر راحتی سرنشین، از نظر امنیت هم بسیار اهمیت دارد. ممکن است جابجایی کفپوش و گیر کردن آن زیر پدال‌ها منجر به حادثه شود.

طراحی سه بعدی این کفپوش‌ها باعث راحتی در قرارگیری پای سرنشینان بدون لیز خوردن می‌شود.

به طور کلی در حال حاضر بهترین و در دسترس‌‌ترین کفپوش‌های خودرو از نوع سه بعدی هستند و شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود هر کدام از آن‌ها را با جنس‌های چرمی، موکتی یا پلاستیکی تهیه کنید.همچنین اگر می‌خواهید کفپوش دست دوم خریداری کنید باید حتما ویژگی‌هایی نظیر ضد لغزش بودن، ضد آب بودن و قابلیت شست‌وشو آسان را بررسی کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.