کوپا نیوفیس به بازار آمد +قیمت

0
شرکت ریگان خودرو که از زیرمجموعه های کرمان موتور است شروع تحویل تعداد محدودی از خودرو کوپا نیوفیس به ثبت نام کنندگان کرده است.
اخبار ریگان خودرو تازه های خودرو در ایران شرایط فروش ریگان خودرو شرایط فروش کوپا t210 شرکت ریگان خودرو قیمت کوپا t210 قیمت کوپا نیوفیس محصول جدید ریگان خودرو مدیرعامل ریگان خودرو مشخصات شاسی بلند ریگان خودرو مشخصات کوپا T210 نمایندگی کوپا
اواخر بهار ۹۸ شرکت ریگان خودرو که از زیرمجموعه های تازه تاسیس کرمان موتور به شمار می رود اقدام به پیش فروش کوپا نیوفیس کرد این شرکت در طرح فروش خود از افراد مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان دریافت کرد و وعده داد که این خود را تا اواخر پاییز ۹۸ به مشتریانش تحویل می دهد .در همین راستا تحویل تعداد محدودی از این خودرو به ثبت نام کنندگان آغاز شده است.
طبق اطلاعات غیررسمی، ریگانی ها تنها برای تولید ۱۴۰ دستگاه کوپا نیوفیس، قطعات وارد کرده اند و بیشتر از این تعداد نیز، امکان تولید این خودرو را ندارند. پس مشتریان کوپا نیوفیس از همین حالا باید منتظر خدمات پس از فروش محدود این خودرو نیز باشند. حال ببینیم که کوپا نیوفیس، چه حرف‌های جدیدی برای خریدارانش دارد.قیمتی که برای این خودرو از سوی مشتریان در بازار اعلام شده بین ۵۰۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.