تخفیف ویژه برای خریداران کامیونت جک به مناسبت دهه فجر +جدول شرایط

0

شرکت آرین دیزل تنها نماینده رسمی کامیونت‌های جک در ایران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، شرایط فروش ویژه‌ای را برای مشتریان …

شرکت آرین دیزل تنها نماینده رسمی کامیونت‌های جک در ایران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، شرایط فروش ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این شرایط فروش ویژه شامل تخفیف ویژه ۲ میلیون تومانی و تحویل فوری می‌باشد.
همچنین آن دسته از خریدارانی که تا پایان بهمن ماه هر یک از مدل‌های کامیونت جک را سفارش دهند امکان شرکت در قرعه کشی سفر به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را پیدا می‌کنند.
 ۲ میلیون تومان تخفیف ویژه
 تحویل فوری
 قرعه‌کشی سفر به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
در حال حاضر جک در دو مدل کامیونت ۶ تن و کامیونت ۸ تن در بازار عرضه می‌گردد. از مشخصات فنی برجسته کامیونت‌های جک می‌توان به موتور کامینزِ طراحی آمریکا، ترمز بادی و استاندارد آلایندگی یورو ۴ اشاره کرد. همچنین کابین جای خواب، فضایی برای استراحت و حمل مایحتاج بیشتر را برای رانندگان فراهم آورده است. کامیونت جک اولین کامیونت با تأییدیه تست تصادف C-NCAP است. به علاوه کامیونت‌های جک آزمایش پیمودن مسافت ۰۰۰/۰۰۰/۱ کیلومتری در شرایط بسیار گرم، بسیار سرد و رطوبت بالا را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند که نشان‌دهنده عملکرد بالای این کامیونت‌ها در کلیه شرایط اقلیمی و جاده‌ای ایران است. قابل ذکر است که تمامی مدل‌های کامیونت جک در ایران دارای ۲ سال یا ۲۰۰.۰۰۰ کیلومتر گارانتی می‌باشند.
در ادامه جداول شرایط جدید فروش اقساطی کامیونت جک را ملاحظه می‌کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های زیر با ما تماس بگیرید:
 تماس با نمایندگی مرکزی:  ۴۴۵۶۰۶۸۰-۰۲۱
 برای دسترسی به لیست نمایندگی‌های مجاز به سایت آرین دیزل مراجعه کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.