قیمت محصولات سایپا افزایشی شد – آبان ۱۴۰۰

0

گروه خودروسازی سایپا قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرد. در بخشنامه جدید شرکت سایپا، قیمت نه محصول این شرکت اعلام شده‌اند که شامل انواع کوییک، شاهین، تیبا و ساینا می‌شوند. کوییک S و شاهین با افزایش بیش از ۴۰ میلیون تومانی قیمت در این بخشنامه، رکورددار گرانی بوده‌اند. افزایش قیمت شاهین به نحوی بوده است که اکنون قیمت این خودرو در کارخانه از نرخ بازار آزاد نیز فراتر رفته است.

تفاوت کوییک R با کوییک معمولی قیمت کوییک R آپشن های سایپا کوییک مشخصات سایپا کوییک مشخصات فنی کوییک آر کوییک اتوماتیک پلاس مجله خودرو تازه های خودرو در ایران معرفی خودرو اخبار پارس خودرو

در حال حاضر ارزان‌ترین محصول گروه خودروسازی سایپا، تیبا صندوقدار است که مشتریان برای خرید آن علاوه بر گذر از هفت‌خوان قرعه کشی، نیاز به پرداخت مبلغی معادل ۱۱۶ میلیون تومان نیز خواهند داشت. نسخه فیس‌لیفت تیبا یعنی ساینا قیمتی معادل ۱۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دارد و نسخه فیس‌لیفت ساینا یعنی ساینا S نیز با قیمت ۱۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در بازار هاچ‌بک‌های سایپا نیز تغییر قیمت محسوس بوده است. تیبا ۲ اکنون ۱۲۳ میلیون تومان قیمت دارد و کوییک ساده نیز ۱۶۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. کوییک دو رنگ موسوم به کوییک R نیز ۱۷۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و کوییک S نیز ۱۸۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌ خورده‌اند.

پرچمدار محصولات سایپا یعنی شاهین رکورددار افزایش قیمت در بخشنامه جدید سایپا بوده است. شاهین سایپا که یک هفته پیش از اعلام نرخ‌های جدید با قیمت ۲۹۱ میلیون تومان در کارخانه به فروش می‌رسید، اکنون به مبلغ ۳۴۱ میلیون تومان فروخته می‌شود. خودروسازان بارها بر ناعادلانه بودن قیمت‌ها و افزایش هزینه‌های تولید تاکید داشته‌اند و حال این امیدواری وجود دارد که با افزایش قیمت‌ها در کارخانه، عرضه خودرو به بازار افزایش یابد تا شاهد تعدیل قیمت‌ها در بازار باشیم و فاصله نرخ کارخانه و بازار کاهش یابد.

جدول قیمت محصولات سایپا

 

نام خودرو قیمت قبل قیمت جدید
تیبا صندوقدار ۱۰۰,۶۰۰,۰۰۰ تومان ۱۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تیبا ۲ ۱۰۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان ۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ساینا ۱۰۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۲۰,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ساینا اس ۱۴۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان ۱۶۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان
کوییک ۱۴۱۰۰۰۰۰۰ تومان ۱۶۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
کوییک آر ۱۴۹,۴۰۰,۰۰۰ تومان ۱۷۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان
کوییک اس ۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱۸۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان
کوییک اتوماتیک پلاس ۲۳۲۰۰۰۰۰۰ تومان ۲۶۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان
شاهین ۲۹۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۳۴۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.