خودرو زرهی مارادر مارک 2 +عکس

0

اگر جزء کسانی هستید که از سال‌ها قبل اخبار خودرویی را دنبال کرده، احتمالاً به یاد دارید که یازده سال پیش و در جریان فصل هفدهم از برنامه تاپ‌گیر، یکی از مجریان برنامه یعنی ریچارد هموند اقدام به تست خودرویی به نام پارامونت مارادر کرد.

استفاده از شاسی مونوکوک دولایه، مارادر مارک 2 را در برابر حملات مین و بالستیک، مقاوم ساخته است.پس از سال‌ها، این شرکت محصول جدید خود به نام مارادر مارک 2 را عرضه کرده که علیرغم شباهت به مدل قبلی، با بسیاری تغییرات همراه شده است. یکی از مهمترین تغییرات، استفاده از شاسی مونوکوک دولایه بوده که مارادر مارک 2 را در برابر حملات مین و بالستیک، مقاوم ساخته است.

خودروساز اهل آفریقای جنوبی، رابط کاربری راننده را به گونه‌­ای بروزرسانی کرده که مارادر مارک 2 قادر به انجام طیف وسیع‌تری از ماموریت‌ها باشد. بد نیست بدانید که اکنون امکان تولید این خودرو در هر دو نسخه فرمان-راست یا فرمان-چپ فراهم شده است، بدون آن که نیازی به اعمال تغییر در خط تولید وجود داشته باشد. اما جالب‌تر از این، در کمتر از دو ساعت، می­‌توان محل فرمان را از راست به چپ یا برعکس منتقل کرد.

مدل فعلی مارادر در ناوگان­‌های نظامی در آفریقا، خاورمیانه، آسیای مرکزی و آسیای جنوب شرقی به کار گرفته شده و می‌­تواند شرایط مختلف جوی از دمای منفی 20 تا مثبت 50 درجه سلسیوس را تحمل کند. در صورت نیاز به حمل هوایی، می­‌توان مارادر را به کمک هواپیمای کوچک C130 یا هلیکوپتر Chinook انتقال داد.
پارامونت مارادر 2 شاسی‌ بلند ضد گلوله
قائم مقام شرکت پارامونت یعنی آقای Deon Grobler اعتقاد دارد که تغییر در زیرساخت‌های خودرو شاید برای کاربران محسوس نباشد، اما تغییراتی که در مارک 2 اتفاق افتاده، باعث بهبود راحتی، ارگونومی و قابلیت‌های کاربردی این خودرو شده است، که در عین افزایش بازدهی در شرایط سخت، کاهش خستگی سرنشینان را به همراه خواهد داشت.

وی ضمن تاکید بر تجربه 27 ساله شرکت پارامونت در تامین نیازهای مشتریان، به تمهیداتی اشاره کرده که افزایش سرعت تولید مارادر مارک 2 و قابلیت سفارشی‌­سازی آن براساس نیاز مشتری را به ارمغان آورده است.

منبع:باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.