بیوگرافی پانته آ سیروس بازیگر و همسرش +عکس

0

پانته آ سیروس متولد ۱۳۵۲ در شهر تهران می باشد .فعالیت هنری او در زمینه نقاشی زبانزد خاص و عام بوده و تخصص بسیار زیادی در نقاشی با آب رنگ دارد.

پانته آ سیروس در سال ۱۳۷۵ زیر نظر استاد جمال الدین خرمی نژاد آموزش نقاشی پرداخت و موفق شد که تخصص این رشته هنری را کسب کند و بعد از برپا کردن چندین نمایشگاه نقاشی تصمیم گرفت که در عرصه بازیگری نیز فعالیت خود را ادامه بدهد.

اینستاگرام بازیگران بازیگر بی بی مریم بیوگرافی پانته آ سیروس همسر پانته آ سیروس اخبار بازیگران ازدواج بازیگران عکس جدید بازیگران

ازدواج

خانم سیروس مجرد میباشد.

او بازیگری را به صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۹۱ با سریال خاطرات مرد ناتمام آغاز کرد .سریالی که آقای صادق کرمی کارگردانی آن را بر عهده داشت و در ۲۶ قسمت از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفت.

در این مجموعه موفق شد تا بازیگران چهره شناخته شده اید همچون محمود پاک نیت و امین زندگانی و سروش صحت و امیرحسین مدرس و سارا خوئینی ها همبازی شود. این مجموعه موضوع تاریخی داشته و مربوط به سال‌های ۱۳۶۷ تا ۱۳۳۲ بود.

سریالهای پانته آ سیروسدومین تجربه تلویزیونی خانم پانته آ سیروس در سریال تنهایی لیلا رقم خورد و او را در تلویزیون به یک چهره شناخته شده تبدیل کرد .مجموعه تنهایی لیلا به کارگردانی محمد حسین لطیفی که در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از شبکه سوم سیما پخش شد یکی از آثار مهم او در تلویزیون می باشد.

او همچنین در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت بازی کرده است و دومین همکاری او با آقای سروش صحت می باشد چرا که اولین همکاری او در سریال خاطرات مرد ناتمام به عنوان بازیگر در کنار یکدیگر بود.

خانم پانته آ سیروس بازیگر نقش فرزانه زرین معاون بانک زهره را برعهده داشت

در این مجموعه تلویزیونی بازیگران شناخته شده همچنان آتنه فقیه نصیری و محمد نادری و ویدا جوان و امیر کاظمی بازی می کردند.

آخرین کار تلویزیونی ایشان که مهمترین حضورش در عرصه بازیگری است و نقش اول را بر عهده او گذاشته شده سریال بانوی سردار میباشد.

مجموعه بانوی سردار درباره زندگی سردار بی بی مریم بختیاری بوده که در زمان مشروطه ۳۰۰۰ سوارکار را جمع آوری کرد و به جنگ غذاها در تهران برد و در فتح تهران نقش بسیار مهمی را ایفا می کرد

خانم پانته آ سیروس این افتخار را به دست آورد که در نقش بی بی مریم بختیاری در سریال بانوی سردار بازی می کند این مجموعه از روز عید غدیر خم از شبکه سوم سیما پخش شد

 اینستاگرام بازیگران بازیگر بی بی مریم بیوگرافی پانته آ سیروس همسر پانته آ سیروس اخبار بازیگران ازدواج بازیگران عکس جدید بازیگران

فیلم های سینمایی

خانم پانته آ سیروس در سینما نیز تجارب زیادی دارد او در فیلم سینمایی خرگیوش به کارگردانی مانی باغبانی اولین تجربه بازیگری خود را در سینما کسب کرد و در کنار بابک حمیدیان و جواد عزتی و سیامک انصاری و مینا ساداتی و ملیکا شریفی نیا اولین تجربه سینمایی خود را به دست آورد

ایشان همچنین با درخشش در سریال ۵ عصر به کارگردانی مهران مدیری موفق شد گام مهمی را در بازیگری سینما بردارد فیلم سینمایی بن بست وثوق و ارادتمند نازنین بهاره تینا از دیگر کارهای سینمایی او به شمار می آید

سختی های بازی در سریال بی بی مریم

قطعا ما هر کاری در جهت نشان دادن یک قوم انجام دهیم، یک‌سری آدم حساس هستند که به آن خرده می‌گیرند. مثلا می‌گویند «آ» را باید بیشتر می‌کشید یا…. گاهی می‌بینم محتوای اثر تحت‌تاثیر این حساسیت‌ها فراموش می‌شود. ما داریم اسطوره‌ای که متاسفانه غیر از بختیاری‌ها، بسیاری آن را نمی‌شناختند از گنجه بیرون می‌آوریم، به آن می‌پردازیم و می‌گوییم این شخص باعث افتخار است.

آن وقت به عنوان مثال، ایراد می‌گیرند چرا اسبش سفید است؟ چرا فلانی را این‌گونه صدا کرد؟ این‌ها احوال قوم ما نیست، لباس‌ها رنگ‌آمیزی آنچنانی‌تری باید داشته باشد و ده‌ها مورد از این‌گونه گله‌گذاری‌ها.

آرزویم بازی در نقش شخصیت مهم تاریخی بود

واقعیت این است که بازی در چنین نقشی که آنقدر دیده شود برایم مثل رویا بود. البته دیده شدنش نه، بلکه بازی در نقشی با این ویژگی‌ها برایم آرزو بود.

من می‌توانستم یک زن گریه کن را بازی کنم که مدام به او ظلم می‌شود و گوشه‌ای در خانه اشک می‌ریزد یا یک زن پریشان‌حال و روانی باشم، دیده هم می‌شد، اما موضوع این است که بازی در چنین نقشی خیلی به آرزو شبیه‌تر بود تا واقعیت. البته این احساس من است و شاید بینندگان بگویند نقش خاصی نیست، من به آن‌ها هم احترام می‌گذارم.

بازیگر باید سوارکاری و تیراندازی بلد باشد

ظاهرا برای پیدا کردن بازیگر نقش اول دردسر‌هایی داشتند، چون هنرپیشه‌ای که توانایی سوارکاری و… را داشته باشد پیدا نمی‌کردند و زمان و بودجه‌شان هم محدود بوده است. اهل فن می‌دانند که بدلکار پروسه تصویربرداری را طولانی می‌کند، چون باید یک‌بار تصاویر را با بازیگر بگیرند و بار دیگر با بدل و این تصاویر با هم ادغام شود. بیننده حرفه‌ای هم بدل را از هنرپیشه تشخیص می‌دهد و مچ فیلم را می‌گیرد.

فرخ مجیدی، فیلمبردار این سریال یک روز به من گفت تعجب می‌کنم، بازیگران باید تیراندازی، سوارکاری و شنا بلد باشند. حالا شنا به دلایلی در فیلم‌های ایرانی زیاد استفاده نمی‌شود، اما تیراندازی و سوارکاری جزو مهارت‌های اصلی است.

منبع :شبونه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.